BasBQ
Beef en Steak

Kamado keuze stress, helppppp!

Ik ben ff het spoor bijster... ik lees allemaal berichten over een goede vrouw en nu dit... hebben we het nog steeds over kamado's 😆😆
Nou, ikzelf ben helemaal verliefd op de kamado maar volgens mij moet je ieder kook apparaat, of het nou een kolen, gas, pellets of weet ik veel wat beschouwen als een soort van geliefde. Voor mij is het nog steeds man/vrouw en alles wat daar tussen zit is natuurlijk ook prima
 
Nou, ikzelf ben helemaal verliefd op de kamado maar volgens mij moet je ieder kook apparaat, of het nou een kolen, gas, pellets of weet ik veel wat beschouwen als een soort van geliefde. Voor mij is het nog steeds man/vrouw en alles wat daar tussen zit is natuurlijk ook prima
Ik ben er ook "verliefd" op... heb vanmiddag dus ook maar de VX large gehaald.
 
Hier ook dilemma’s
mijn vrouw wil geen groen, geen rood. Geen wit en liefst ook geen zwarte glimmende.

maar wel een mat Zwarte.
nu nog de vraag de medium of de large,.???
 
Ik heb de medium maar zou nu toch echt wel voor de large gaan. Iets meer ruimte zeg maar ;)
 
Large, echt meer mogelijkheden, kookt fijner, tafels groter
 
Nog geen 8 reacties verder en het gaat alweer over de grootte..
Hier ook dilemma’s
mijn vrouw wil geen groen, geen rood. Geen wit en liefst ook geen zwarte glimmende.

maar wel een mat Zwarte.
nu nog de vraag de medium of de large,.???
Heb je die laatste vraag ook aan haar gesteld?
 
De medium heb ik prijstechnisch overwogen, maar haar antwoord was daar gaan we spijt van krijgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan