Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk! Kom je even handen schudden?picosuma zei:Ik ga er ook aan mee doen en de zaterdag vroeg beginnen willen even in Zeewolde kijken
Als ik je tussen al die teams kan vinden maar dat zal wel lukkenCeriel zei:Leuk! Kom je even handen schudden?picosuma zei:Ik ga er ook aan mee doen en de zaterdag vroeg beginnen willen even in Zeewolde kijken
Bram zei:Hier ook begonnen aan de bacon. Ik heb alleen een dag later de buikspek in de droge pekel gezet. Is dat een groot probleem? Ik was vrijdag ochtend op storing gestuurd. En pas om 0200u terug thuis. Beetje balen.
Dominique zei:Bram zei:Hier ook begonnen aan de bacon. Ik heb alleen een dag later de buikspek in de droge pekel gezet. Is dat een groot probleem? Ik was vrijdag ochtend op storing gestuurd. En pas om 0200u terug thuis. Beetje balen.
Welnee, het komt vast goed.
Maus zei:Hier gister ook begonnen met de voorbereidingen. Tenminste als Porkstrami er ook onder valt. Buikspekje zit al mooi pekel/kruidenbad.