Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij het genootschap genieten we hier het hele weekeind vanWas toch enkel gisteren?
Te laat. De madam had pita voorzien.Officieel gisteren, maar de inzendingen van vandaag tellen ook nog
Tja, daar gaan wij (je bbq broeders) het niet van winnen...... het is je vergeven...... soms is het niet andersTe laat. De madam had pita voorzien.
Pita met een plakje bacon....heerlijkTe laat. De madam had pita voorzien.
Daar kwam ik ook pas achter toen het op was. Had sowizo niks van spek in huis.Pita met een plakje bacon....heerlijk
Ik kan niks anders bedenken dan vierendelen, wat een schande! Hoe kan je nou geen spek in huis hebben. Het is niet voor niks “Everything is better with bacon” en dat geld al helemaal voor bacon!Daar kwam ik ook pas achter toen het op was. Had sowizo niks van spek in huis.
Denk er net aan dat er nog een buikspek van 1,5kg in de vriezer ligt, om het nog erger te makenIk kan niks anders bedenken dan vierendelen, wat een schande! Hoe kan je nou geen spek in huis hebben. Het is niet voor niks “Everything is better with bacon” en dat geld al helemaal voor bacon!