BasBQ
Beef en Steak

Intekenlijst Dutch Pizza Ring (GESLOTEN)

Ik zie dat er nog geen distributiepunt is in Belgi? en wil me daar best wel kandidaat voor stellen. Gezien er 3 DPR's in het zuiden moeten geraken (die van EddyDP, Drossie en mezelf) wil ik ze eventueel komen halen bij Jeroen78 (is het dichtste distributiepunt die ik kon vinden op 128 km van Gent).

Nu had ik ergens gelezen op dit forum dat ??n van de leden in Nederland woont maar regelmatig in Antwerpen of Brussel werkt dus misschien kunnen we zo ook iets regelen?

Ik heb mezelf alvast al toegevoegd als distributiepunt voor Belgi?, hoe ik aan de DPR's geraak regelen we dus nog wel :)
 
Chris, ik ga er van uit dat dat goed gaat komen, ter zijner tijd zullen we even kijken hoe dat gaat lopen.

Even een kleine update:
10 down, 50 to go:
576345_10152290315888475_289040954_n.jpg
 
Mooi schepje hoor! Komt ook mooi van pas voor mijn brood :)
 
Het is een mooie schep voor naast mijn nieuwe USA superpeeler...
Morgen de DPR 2.0 bij Chefke afhalen!
 
Hoe komt het dat jij al een DPR kan ophalen terwijl de rest van BBQ land nog met smart zit te wachten op hun DPR met schep?
 
Piet degene die geen pizzaschep hebben kunnen de DPR2 al ophalen, degene die voor DPR2 en schep gaan moeten nog even geduld hebben als ik het goed gelezen heb.
 
Ik had begrepen dat Redfox ook een schep besteld had. Misschien ben ik abuis.
 
Piet, je bent inderdaad niet abuis en ik ben me van geen kwaad bewust.......ik heb Chefke gevraagd of er een mogelijkheid is om mijn DPR + schep bij hem op te halen en heb daartoe met hem een afspraak.
Niets meer, niets minder.....ik neem aan dat de rest nu ook zo goed als op punt van uitlevering staat naar de distributiepunten en dat het alleen logistiek nog moet worden geregeld.
 
Redfox +1

Ik had 2 scheppen helemaal klaar gemaakt, om te zien wat het resultaat zou zijn, toen er een pb kwam van Redfox of hij zijn spullen mocht komen halen.
Hij had dus geluk dat ik 2 scheppen helemaal klaar had.
De rest van de scheppen krijgen eerst allemaal een handvat die, wanneer alle scheppen gemonteerd zijn, nog geschuurd moeten worden.

Ik snap dat we jullie geduld danig op de proef stellen  ;) maar de vrije uurtjes zijn spaarzaam en..... het zijn er wel 60...
 
Doe maar rustig aan hoor Chefke, wat in het vat zit, verzuurt niet ;)
Wel fijn dat je daar zo snel op reageert, dat kalmeert de mensen weer ....
 
Ja, ik ben een ongeduldig type, ik weet het!  ;)

Dit neemt niet weg dat ik zeer veel waardering heb voor het werk van Chefke en GNC, temeer omdat het ze een hoop tijd kost die ze vast liever bij de Q doorbrengen dan aan een werkbank.

Maar ik zou toch wel graag een lekker stukje zelf gemaakte pizza eten met Pasen. 8)



 
En,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Is het al klaar?
 
Ah ik wil er ook graag een maar heb er geen besteld is er een mogelijkheid er toch nog een te krijgen ?
 
Voor zover ik weet zijn er voorlopig geen plannen voor een 3e produktieronde van deze DPR....  :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan