BasBQ
Beef en Steak

Intekenlijst Dutch Pizza Ring (GESLOTEN)

ja die heb ik gezien, maar dat is niet op marktplaats.
Die meneer importeert de Kettlepizza direct uit de USA.
 
Chefke zei:
ja die heb ik gezien, maar dat is niet op marktplaats.
Die meneer importeert de Kettlepizza direct uit de USA.
Deze had ik op marktplaats gevonden.
 
Dank u ik heb er meteen een besteld en kan niet wachten
 
Gisteren de DPR's bij Danny gehaald. Knap stukje vakmanschap mannen! Komend weekend maar 's een eerste poging doen.

Ff een vraagje: heeft iemand als 's nagedacht over het gebruik van de DPR (met klep) voor rooksessies? Door het gebruik van 2 roosters (met op het onderste rooster een bak water en het bovenste het vlees moet dat toch goed gaan? Zo imiteer je toch aardig de Smokey Mountain Cooker van Weber? Of zie ik iets over het hoofd?
 
mischa_b zei:
Gisteren de DPR's bij Danny gehaald. Knap stukje vakmanschap mannen! Komend weekend maar 's een eerste poging doen.

Ff een vraagje: heeft iemand als 's nagedacht over het gebruik van de DPR (met klep) voor rooksessies? Door het gebruik van 2 roosters (met op het onderste rooster een bak water en het bovenste het vlees moet dat toch goed gaan? Zo imiteer je toch aardig de Smokey Mountain Cooker van Weber? Of zie ik iets over het hoofd?
Als de DPR goed afsluit zou dat inderdaad nog wel eens goed mogelijk kunnen zijn.
 
Als u even de moeite neemt de eerste postings van dit draadje te lezen zal het kwartje vallen waarom dit een intekenlijst was/is  :)
 
Ik denk niet dat de DPR goed genoeg afsluit om hem als smoker te gebruiken, hij zal teveel valse lucht trekken en daardoor de temp. te ver opdrijven denk ik.
 
Wat jammer dat ik dit nu pas lees! Zit nog niet zo lang op het forum. Als er nog een DPR over is of als er nog een batch wordt gemaakt houd ik mij ten zeerste aanbevolen!
 
Komende dinsdagavond ga ik samen met Danny de laatste scheppen af maken en dan kan IEDEREEN ZIJN SPULLEN KOMEN HALEN! :D:D
De distributiepunten krijgen een pb van mij, en iedereen die bij mij op Danny zijn/haar eigen DPR/schep af wil halen vraag ik vriendelijk om mij even een pb te sturen om een afspraak te maken.
Goed weekend allemaal !
.
.
.
.
.
.
.
eindelijk....
 
Ik ben ondertussen ook trotse eigenaar van de DPR 2.0 incl. schep. Ik hoop hem snel te kunnen testen, nogmaals dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!
 
hallo chefke

helaas ben ik nog niet bij je in de buurt geweest om de spullen op te kunnen halen,
ik zit nog steeds voor mijn werk in Turkije.

mijn neef rijd vaak het hele land door voor zijn werk, en wil de spullen wel op halen voor mijn bij jou.

kun je mij je adres gegeven  en je telefoon nummer  alsjeblieft om makkelijk een afspraak te maken

mvg rene vos
 
Terug
Bovenaan Onderaan