BasBQ
Beef en Steak

Intekenlijst Dutch Pizza Ring (GESLOTEN)

C

Chefke

Gast
De intekenlijst voor de DPR 2.0 staat online, wil je er 1 (of meer) vul dat dan hier in:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Alx3Ssgg6LsRdGhBc3dVNTdPNG5ZclJfTFc1Zm5DMWc

Wil je jezelf opgeven als distributiepunt, dus dat mensen van het forum hun DPR bij jou thuis kunnen ophalen vul dan je naam in onder het kopje "Distributeurs" en vergeet ook niet even de regio waar je woont in te vullen.

Wat is de Dutch Pizza Ring?

De DPR is een ?one size fits all? tussenring voor de weber OTX modellen van 47 en 57 cm om pizza's in te bakken.
Als je de bbq mbv de DPR flink opstookt heb je binnen 4 minuten een heerlijke, gare en knapperige pizza, om de juiste temperatuur te halen (ca 350 graden) moet je wel hout stoken in je ketel.

Je kunt hem in deze tutorial bewonderen: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=1200.0
 
Jeroen, de pizza ring is geschikt voor een Weber 57 en 47.
Het principe is door aan de achterkant kolen en houtblokken te verwarmen er een enorme hitte vrijkomt die dan vervolgens over de pizza door de opening naar buiten komt. De pizza zou in principe binnen een paar minuten klaar moeten zijn.
Jesse (Chefke ) wil er ook een modificatie op maken zodat hij ook als rotisserie gebruikt kan worden. Kijk maar naar de fotos in dit draadje.
Jesse kan misschien al een indicatie geven over de prijs?
 
Het is een ?one size fits all? ontwerp voor zowel 47 als 57cm ketels.
Over de prijs kan ik nog vrij weinig zeggen, de eerste versie kostte 45 euro maar dat gaat nu helaas niet meer lukken.
De kiloprijs van RVS is gestegen tov de vorige versie en er zijn ook een aantal veranderingen en verbeteringen die we willen doorvoeren in de nieuwe versie, zoals bijvoorbeeld de rotisserie mod en hitteschilden voor de handvatten.

Als je de bbq mbv de DPR flink opstookt heb je binnen 4 minuten een heerlijke, gare en knapperige pizza, om de juiste temperatuur te halen (ca 350 graden) moet je wel hout stoken in je ketel.
 
Maar... Er is altijd een maar dus.... De Weber spit heb ik al en daar wil ik niet aan knoeien, dus de roterisie die Hoeft niet.
maar de DPR vind ik wel leuk!
Kan dat ook?

Groet Jeroen
 
Jeroen, het is 90% zeker dat die draaispit aanpassing er komt maar dat houdt alleen maar in dat er 1 extra gleuf in de DPR gemaakt word en dat het stuk dat uit de voorkant gesneden word (en normaal weggegooid) wat extra gaten en boutjes en moertjes krijgt.
Dus als je die optie niet gebruikt is het ook prima, je hebt er sowieso geen last van.
 
Hij is toch wel heel mooi, dus wil je mij op de lijst zetten?
 
Ed, in de eerste post staat een link naar een online intekenlijst.
Die moet je zelf even invullen dan komt de rest vanzelf ;).
 
Frits zei:
Ed, in de eerste post staat een link naar een online intekenlijst.
Die moet je zelf even invullen dan komt de rest vanzelf ;).
oh ja, ik zie het. En ingeschreven!!
 
@ Frits en Chefke,
Lijkt me helemaal top!! Maar wat voor hout en indeling moet je precies hebben/maken ?
Ik heb op de zaak genoeg vuren en meranti, is dat ervoor geschikt?
Anders 4 november Workshop???? ;-)
 
jeroen78 zei:
@ Frits en Chefke,
Lijkt me helemaal top!! Maar wat voor hout en indeling moet je precies hebben/maken ?
Ik heb op de zaak genoeg vuren en meranti, is dat ervoor geschikt?
Anders 4 november Workshop???? ;-)

Komt goed.
 
Schrijven we daar nou al die tutorials voor?!?  :'(
 
ik heb me al in geschreven.  wil ook heel graag dpr proberen
 
Ik zag bij de buren dat er ook een pizzaschep leverbaar wordt. Snel intekenen want ze zijn beperkt leverbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan