Dank je
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het ingevuld ( ook gelijk voor Dennis), en hoor wel hoe het verder gaat. Hoe gaat het met betalen/ophalen? Vragen vragen....Chefke zei:Maar natuurlijk Dominique, waarom niet.
Gewoon in de linkerkolom even je naam invullen, het aantal pizzascheppen invullen en in het meest rechter vakje onder "distributiepunten" nog een keer je naam invullen en naast je naam de omgeving waar je woont.
Ok!Chefke zei:Oh ja sorry, dom van mij, ik woon in Groot Ammers
ChrisMaes zei:Ik heb mezelf ook op de lijst gezet, pizza's bakken op de Q lijkt me heerlijk!
RedFox zei:@ Chefke, is de DPR qua specificatie van het staal hetzelfde als de oorspronkelijke Amerikaanse versie? Made of 20 gauge, 304 grade stainless.
De DPR 2.0 zoals door jou beschreven onlangs is verder perfect qua uitvoering. Mogelijk mooi om er achteraf zelf nog een High Temp thermometer in te zetten, ervan uitgaande dat het staal zich enigszins gemakkelijk laat bewerken daartoe. Ik ga in ieder geval eens kijken of zoiets te vinden is....mogelijk met mij meerderen?
Chefke zei:Mensen, alle pizzascheppen zijn vergeven, we zitten aan de 48.
Mischa b, die 2 van jou heb ik moeten schrappen helaas. Dpr's zijn er echter nog genoeg.