BasBQ
Beef en Steak

Intekenlijst Dutch Pizza Ring (GESLOTEN)

Nou het heeft even geduurd maar ik kan jullie eindelijk verblijden met de definitieve prijs voor de DPR 2.0, namelijk....

?69,90

Ja ik weet het dat is een aardige verhoging mbt het eerste ontwerp maar daar krijg je dan ook wel wat moois voor terug, hieronder de lijst met verbeteringen tov het eerste model.

Een grote plus, de DPR is nu ook te gebruiken als draaispit (spit + motor niet mee geleverd)
Betere stabiliteit van de DPR op de bbq door het gebruik van beter / ander bevestigingsmateriaal
Gelakte / geoliede handvatten
Schroefgaten in het hout waterdicht afgewerkt
Hitteschilden tussen handvatten en ring

De loze ruimte op de platen hebben we opgevuld met pizzascheppen, de kosten daarvoor zijn ?7,95
Deze prijzen gelden alleen voor forumleden, mensen van buitenaf betalen een paar euro meer, het is nog geen 5 December.
 
Mag je ook alleen een pizzaschep bestellen? En ik wil ook wel als ditributiepunt fungeren, maar ik begrijp weer niet hoe ik de lijst moet invullen.... HELP!!!
 
Maar natuurlijk Dominique, waarom niet.
Gewoon in de linkerkolom even je naam invullen, het aantal pizzascheppen invullen en in het meest rechter vakje onder "distributiepunten" nog een keer je naam invullen en naast je naam de omgeving waar je woont.
 
Pizzaschep... hmm, dat klinkt goed!
 
Chefke zei:
Maar natuurlijk Dominique, waarom niet.
Gewoon in de linkerkolom even je naam invullen, het aantal pizzascheppen invullen en in het meest rechter vakje onder "distributiepunten" nog een keer je naam invullen en naast je naam de omgeving waar je woont.
Ik heb het ingevuld ( ook gelijk voor Dennis), en hoor wel hoe het verder gaat. Hoe gaat het met betalen/ophalen? Vragen vragen....
 
De bedoeling is dat degene die zich aangemeld hebben als distributiepunt de DPR's bij mij komen afhalen en dat mensen uit de buurt hun DPR daar weer kunnen afhalen.
Mocht het voor een distributiepunt (hierna DP te noemen) te ver zijn om bij mij op te halen kunnen we ook een "treintje" maken:
DP A haalt bij mij DPR's voor DP A + DP B en DP B haalt zijn/haar DPR's bij DP A.

Betalen graag via een bankoverschrijving naar een Rabobank nummer dat later beschikbaar zal komen.
 
En waar woon jij dan Chefke? ik zie 2 plekken bij jouw naam staan in de inschrijflijst?
 
Dat is niet zo heel ver bij mij vandaan, en op de terugweg van mijn vrouw haar werk.
Dus kom maar op voor de Zeeuwen en Brabanders.
 
ChrisMaes zei:
Ik heb mezelf ook op de lijst gezet, pizza's bakken op de Q lijkt me heerlijk!

is ook heerlijk, en het is zo leuk om te doen
 
@ Chefke, is de DPR qua specificatie van het staal hetzelfde als de oorspronkelijke Amerikaanse versie? Made of 20 gauge, 304 grade stainless.
De DPR 2.0 zoals door jou beschreven onlangs is verder perfect qua uitvoering. Mogelijk mooi om er achteraf zelf nog een High Temp thermometer in te zetten, ervan uitgaande dat het staal zich enigszins gemakkelijk laat bewerken daartoe. Ik ga in ieder geval eens kijken of zoiets te vinden is....mogelijk met mij meerderen?
 
RedFox zei:
@ Chefke, is de DPR qua specificatie van het staal hetzelfde als de oorspronkelijke Amerikaanse versie? Made of 20 gauge, 304 grade stainless.
De DPR 2.0 zoals door jou beschreven onlangs is verder perfect qua uitvoering. Mogelijk mooi om er achteraf zelf nog een High Temp thermometer in te zetten, ervan uitgaande dat het staal zich enigszins gemakkelijk laat bewerken daartoe. Ik ga in ieder geval eens kijken of zoiets te vinden is....mogelijk met mij meerderen?

De thermometer zou je er in kunnen maken,maar je heb hem niet echt nodig.
 
@ Redfox: nee, die 20 gauge staat gelijk aan 0,8mm, onze DPR is / word gemaakt van 1mm RVS, wel de 304 variant overigens.
 
Voor degene die nog een pizzaschep willen,
De stand nu voor de schep is 43 en we maken er maar 48.
Dat wil dus zeggen dat er nog maar 5 voor inschrijving zijn. Als er 48 gereserveerd
zijn zal de inschrijving sluiten en er worden er geen pizzascheppen meer gemaakt...

Voor degene die nog een DPR willen is dat nog steeds mogelijk...

Groetjes Danny.
 
@  Chefke: bedankt voor de info i.v.m. de 1mm dikte van de RVS, des te meer reden om blij te zijn met jullie initiatief!
Ik kijk er naar uit......wat zal ongeveer de uitlevertijd gaan worden?
 
Mensen, alle pizzascheppen zijn vergeven, we zitten aan de 48.
Mischa b, die 2 van jou heb ik moeten schrappen helaas. Dpr's zijn er  echter nog genoeg.
 
Chefke zei:
Mensen, alle pizzascheppen zijn vergeven, we zitten aan de 48.
Mischa b, die 2 van jou heb ik moeten schrappen helaas. Dpr's zijn er  echter nog genoeg.

OK, jammer, dan bestel ik nog wel een extra DPR ;D Mochten er mensen afhaken voor de pizzascheppen, dan zou ik er graag 3 willen.

Geweldig initiatief, succes met de productie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan