BasBQ
Beef en Steak

Inspiratie voor snacks

 

timpiemans

Tondelzoeker
Berichten
7
Hoi allemaal!

Ik ben door een familielid gevraagd om voor 2 avonden wat snacks te regelen.
Degene bereikt een mijlpaal en het wordt op vrijdags met vrienden gevierd en zaterdags met de familie.

Ik zat zelf te denken aan Moink balls, pork belly burnt ends & chicken wings. Ik zoek nog een 4e gerecht, hebben jullie nog inspiratie?

De bedoeling is dat het een snackje wordt voor rond 21:00 / 22:00 uur!
 
Dat zijn al prima snacks!
Eigenlijk kan het met de saté van Tante Miho niet mis:
Behoeft geen saus, dus prima uit het vuistje te eten 👌🏻
 
Na 3x vlees zou ik het zoeken in vis ;)
 
Zalm bonbons? Pig shots? Gevulde tomaat?
Heb ook wel eens spare ribs gedaan.....per rib. Was een overheersend mannelijk gezelschap maar werd gewaardeerd.
 
Breakon!
Afgelopen weekend gemaakt en staat best leuk op tafel 🤤
Die moest ik even googelen maar dat ziet er erg lekker uit 😍

 
Misschien wat anders dan vlees er naast? ABT of gevulde paprika’s zoals eerder al genoemd.
 
Deze pas gemaakt en is nu een favoriet geworden. Is ook fijn dat je dit vooraf al kunt maken
En ziet er echt fantastisch uit.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Nachos uit een skillet?

 
Ik zou het met 3 vleesgerechten inderdaad zoeken in vis of vega. Zalm bonbons zijn hier een topper. Verder kan je denken aan ABT’s o.i.d.
 
Dat zijn al prima snacks!
Eigenlijk kan het met de saté van Tante Miho niet mis:
Behoeft geen saus, dus prima uit het vuistje te eten 👌🏻
Deze staat morgen bij ons zelf op het recept, eens proberen. Klinkt goed! :)
 
 
pigcandy van noskos. smac op de bbq van noskos. knakwors met rub met spek eromheen. uitgeholde courgette met roomkaas vulling. stukje ananas omwikkeld met sarano ham even grillen. veel succes benieuwd naar het resultaat groetjes
 
Iets als b.v. gevulde portobellos een idee ? Daar kan je alle kanten mee op, vullen kan met vlees. vis of indien gewenst vegetarisch ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan