BasBQ
Beef en Steak

Inkbird IBBQ-4T of Grilleye Pro

Hebben jullie via amazone nederland besteld?
 
Inmiddels een IBBT-4T en de IBT-4CV (voor de buurman) rechtstreeks bij Inkbird. Vind dat toch iets prettiger dan via amazone....
 
Ik ook direct bij hun.
 
Interessant! ik heb nu een inkbird met 2 probes en bluetooth, maar wordt ook vooral simpel van het gebrek aan bereik en de piepjes die je dan krijgt. Wat ik me afvraag: kun je met een (of deze van inkbird) wifi thermometer ook buitenshuis verbinding maken (zo lang je telefoon met bijv 4g verbonden is)?

Edit: ik heb het zelf al gevonden in dit filmpje:
Antwoord is dus ja: het zou via 4G ook moeten werken zolang je inkbird toestel met wifi verbonden is
 
het zou via 4G ook moeten werken zolang je inkbird toestel met wifi verbonden is

Klopt, zolang je 4T een goede wifi verbinding heeft kun je 'm overal ter wereld op je smartfone aflezen waar je mobiel internet dekking hebt....... misschien dat je dan iemand thuis moet bellen om het vlees om te draaien maar het kan 🤣
 
Ik heb mezelf getrakteerd op de wifi versie. Ik vind dit met name prettig voor mijn gemoedsrust als ik het huis uit ga bij wat langere sessies. En ik wilde gewoon een nieuwe gadget :)
 
Dat scheelt weer. Zoals ik het lees blijf ik dan onder de vrijstellingsgrens 👌

Geen zorgen, er wordt verzonden binnen de EU dus er is geen vrijstellingsgrens van toepassing omdat de btw al voldaan is..... zakelijk zou de btw er nog afgaan en zou je die in NL moeten voldoen maar daar heb je als particulier niets mee van doen ;)
 
Ik heb mezelf getrakteerd op de wifi versie. Ik vind dit met name prettig voor mijn gemoedsrust als ik het huis uit ga bij wat langere sessies. En ik wilde gewoon een nieuwe gadget :)

Daar dacht ik ook aan, maar wat als de temperatuur te hoog oploopt als je van huis bent? Ff snel naar huis om in te grijpen lukt niet altijd hé :ROFLMAO:

Maar zo te lezen doet Inkbird gouden zaken momenteel.
 
Klopt, zolang je 4T een goede wifi verbinding heeft kun je 'm overal ter wereld op je smartfone aflezen waar je mobiel internet dekking hebt....... misschien dat je dan iemand thuis moet bellen om het vlees om te draaien maar het kan 🤣

Dat wist ik nog niet! Ideaal. Volgens mij zijn al mn wensen die ik zou hebben voor thermometer wel voldaan :)
 
Ik krijg dit koopje vrijdag binnen. 50 euro is niet veel. Bedankt voor de tip.
 
Daar dacht ik ook aan, maar wat als de temperatuur te hoog oploopt als je van huis bent? Ff snel naar huis om in te grijpen lukt niet altijd hé :ROFLMAO:

Maar zo te lezen doet Inkbird gouden zaken momenteel.
Grote winst is niet de hele tijd gepiep hoort als de BT verbinding weer eens wegvalt. En dat je zorgeloos de hond kan uitlaten of even bij de buren langs kan etc... komt er nog bovenop.
Je moet niet naar groningen gaan als de BBQ in Maastricht staat natuurlijk.

Ik heb geen moeite om naar de winkel te rijden nu ik mijn signalheb, dat zou ik niet met mijn iGrill2 gedaan hebben.
 
Grote winst is niet de hele tijd gepiep hoort als de BT verbinding weer eens wegvalt. En dat je zorgeloos de hond kan uitlaten of even bij de buren langs kan etc... komt er nog bovenop.
Je moet niet naar groningen gaan als de BBQ in Maastricht staat natuurlijk.

Ik heb geen moeite om naar de winkel te rijden nu ik mijn signalheb, dat zou ik niet met mijn iGrill2 gedaan hebben.
Ik zie echt wel het nut in van die wifi hoor. Ik heb er spijt van dat ik enkel de BT heb.
 
Ik heb hem bij inkbird besteld, en krijg net een mailtje dat ie verstuurd is. De trackingcode (LLxxxxxxxx) verwijst naar track.4px.com, geen idee of dat algemeen internationaal is, of chinees specifiek.
 
De trackingcode (LLxxxxxxxx) verwijst naar track.4px.com, geen idee of dat algemeen internationaal is, of chinees specifiek.

Alles wordt geregeld vanuit China dus dat kan wel kloppen....... als het goed is wordt er verzonden vanuit Duitsland of België. mogelijk kun je al wat zien als je de trackingcode invoert op track.4px.com?
 
Alles wordt geregeld vanuit China dus dat kan wel kloppen....... als het goed is wordt er verzonden vanuit Duitsland of België. mogelijk kun je al wat zien als je de trackingcode invoert op track.4px.com?
Nee, daar staat nog niks. Maar ik had wel al het vermoeden van wat je zegt. Ik wacht het rustig af al zou het wel erg fijn zijn als ie morgen of overmorgen binnen komt:p
 
Nee, daar staat nog niks. Maar ik had wel al het vermoeden van wat je zegt. Ik wacht het rustig af al zou het wel erg fijn zijn als ie morgen of overmorgen binnen komt:p

hier hetzelfde, ook code gekregen maar nog niets zichtbaar.
Hoop dat hij uit de EU komt dan gaat het sneller en vooral geen problemen met de douane.
 
Ik heb nog geen code ontvangen, zal in de loop van de dag wel komen.... hoop ik.

De code wordt denk ik pas actief als hij bij de desbetreffende vervoersbedrijf is gescand. Zelfde zeg maar wat bij PostNL gebeurd. Een winkel maakt een bestelling rond meld het aan bij PostNL. Ze krijgen een nummer toegewezen. Als ontvanger krijg je die meestal al eerder voordat de bestelling bij PostNL wordt gescand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan