Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het zou via 4G ook moeten werken zolang je inkbird toestel met wifi verbonden is
Dat scheelt weer. Zoals ik het lees blijf ik dan onder de vrijstellingsgrensJa, erg fijn dit, mijn bluetooth variant (van een ander merk) haalde alleen de achterkamer.
Waarvandaan zullen ze verzenden? Zullen ze een EU warehouse hebben?
Edit: Ja, die hebben ze. Bekijk bijlage 9229
Dat scheelt weer. Zoals ik het lees blijf ik dan onder de vrijstellingsgrens![]()
Ik heb mezelf getrakteerd op de wifi versie. Ik vind dit met name prettig voor mijn gemoedsrust als ik het huis uit ga bij wat langere sessies. En ik wilde gewoon een nieuwe gadget![]()
Klopt, zolang je 4T een goede wifi verbinding heeft kun je 'm overal ter wereld op je smartfone aflezen waar je mobiel internet dekking hebt....... misschien dat je dan iemand thuis moet bellen om het vlees om te draaien maar het kan![]()
Grote winst is niet de hele tijd gepiep hoort als de BT verbinding weer eens wegvalt. En dat je zorgeloos de hond kan uitlaten of even bij de buren langs kan etc... komt er nog bovenop.Daar dacht ik ook aan, maar wat als de temperatuur te hoog oploopt als je van huis bent? Ff snel naar huis om in te grijpen lukt niet altijd hé
Maar zo te lezen doet Inkbird gouden zaken momenteel.
Ik zie echt wel het nut in van die wifi hoor. Ik heb er spijt van dat ik enkel de BT heb.Grote winst is niet de hele tijd gepiep hoort als de BT verbinding weer eens wegvalt. En dat je zorgeloos de hond kan uitlaten of even bij de buren langs kan etc... komt er nog bovenop.
Je moet niet naar groningen gaan als de BBQ in Maastricht staat natuurlijk.
Ik heb geen moeite om naar de winkel te rijden nu ik mijn signalheb, dat zou ik niet met mijn iGrill2 gedaan hebben.
Ook besteld bij inkbird zelf? Ik kan nog nergens vinden wanneer deze geleverd wordt.Ik krijg dit koopje vrijdag binnen. 50 euro is niet veel. Bedankt voor de tip.
De trackingcode (LLxxxxxxxx) verwijst naar track.4px.com, geen idee of dat algemeen internationaal is, of chinees specifiek.
Nee, daar staat nog niks. Maar ik had wel al het vermoeden van wat je zegt. Ik wacht het rustig af al zou het wel erg fijn zijn als ie morgen of overmorgen binnen komtAlles wordt geregeld vanuit China dus dat kan wel kloppen....... als het goed is wordt er verzonden vanuit Duitsland of België. mogelijk kun je al wat zien als je de trackingcode invoert op track.4px.com?