BasBQ
Beef en Steak

Houtskool

Deze al gebruikt ben wel benieuwd?

Zeker, ben behoorlijk enthousiast.

Heb inmiddels 5 zakken meer gehaald, beetje voor de doordeweeksebbq.
Vind de big blocks van kamado joe nog steeds het fijnst, maar die zijn dan ook 4x zo duur. (25/30 euro per 9kg)
Deze doen het voor het geld prima.

Gisteren pizza mee gebakken, gewoon 300 graden aangetikt. (Toen vond ik het genoeg)

Het duurt wel lang voor je ze aan hebt en bij de laatste zak vond ik dat er een behoorlijke petroleumlucht vanaf kwam het eerste half uur.
Hierna niks meer geroken en al helemaal niet geproefd in mijn gerechten.

Kort samengevat denk ik dat dit een hele fijne houtskool is voor het geld en zeker als je wat bovengemiddeld bbq’t doordeweeks zeer vriendelijk is voor je portemonnee.

Voor het geld van 1 zak big blocks koop ik 5 zakken van dit spul.
 
Top,bedankt voor je reactie morgen ook eens een zakje halen.
Laatst in de KMJ big blocks een hard stuk plastic gehad dat bij een LenS sessie dus ging fikken.
Normaal leg ik deze er met de hand in nu dus niet 2,5 kg procureur weg kunnen gooien.
 
Zeker, ben behoorlijk enthousiast.

Heb inmiddels 5 zakken meer gehaald, beetje voor de doordeweeksebbq.
Vind de big blocks van kamado joe nog steeds het fijnst, maar die zijn dan ook 4x zo duur. (25/30 euro per 9kg)
Deze doen het voor het geld prima.

Gisteren pizza mee gebakken, gewoon 300 graden aangetikt. (Toen vond ik het genoeg)

Het duurt wel lang voor je ze aan hebt en bij de laatste zak vond ik dat er een behoorlijke petroleumlucht vanaf kwam het eerste half uur.
Hierna niks meer geroken en al helemaal niet geproefd in mijn gerechten.

Kort samengevat denk ik dat dit een hele fijne houtskool is voor het geld en zeker als je wat bovengemiddeld bbq’t doordeweeks zeer vriendelijk is voor je portemonnee.

Voor het geld van 1 zak big blocks koop ik 5 zakken van dit spul.
Zo'n petroleum lucht komt toch vrij vaak voor. Heb al verschillende soorten houtskool geprobeert en van elk merk toch wel eens een zak gehad waarbij dit voor kwam.
Altijd best irritant want je stinkt gelijk zo erg als je de q aangestoken hebt😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan