Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is jammer, heb het zelf nog niet ondervonden.Die heb ik ook vaak gebruikt, echter de laatste 5 zakken (ja heb het echt wel geprobeerd) waren echt slecht.
Niet willen branden, alleen maar echt klein spul.
Ben nu een beetje op zoek naar een vervanger hiervoor.
Fire up heeft meerdere type houtskool als ik me niet vergis welke gebruik jij?Ik heb gisteren ruim 10 uur een brisket in de Kamado Joe gehad met Fire-Up, een nog zachtere houtskool dan Dammers. Ik gebruik eigenlijk alleen maar Dammers of Fire-Up, voor grillen maar ook voor mijn low & slow sessies en nooit problemen.
En wat is klein spul? Ik zie mensen op facebook die houtskool bomen voor zich houden alsof ze net een snoek hebben gevangen van een meter en dat zou dan de ideale grootte zijn. Voor mij hoeft het niet zo groot allemaal. Ik bouw wel met de hand de kolenmand op. Grof onder, fijne erop in het midden.
Ja, ik denk toch maar een zakje dammers of fire up er naast nemen voor de kleine BBQs. Is vaak een kleinere sortering.En als je Dammers i.p.v. Globatic neemt? Die gaat volgens mij prima in een WGA.
Mezelf citeren. Bij intratuin Rosmalen hebben ze nog genoeg voorraad. Althans vorige week.Dammers hier ook al jaren in gebruik. Al las ik laatst dat het moeilijker verkrijgbaar zou zijn. Is dat in jullie ervaring ook zo?
JA, de marabu van Welkoop is prima. Zeker om te starten.Goedemiddag, ik ben nieuw in kamado land
ik heb al veel gelezen, veel meningen, veel merken houtskool.
Op mijn weber was ik meer barbaars bezig.. veul en veul en gebruikte ik Namibi Braai XL houtskool. (10kg zakken)
Opzich prima voor waar ik het voor gebruikte maar ik denk dat voor in mijn grizzly grill large elite ik aan iets anders moet.. heb al berichten voorbij zien komen waarbij er stroo en plastic in de zak verpakt zat.. ik vind het lastig kiezen..
Dammers.. Pittmasters.. Black Ranch.. Echt..
Ik wil persoonlijk een zo neutraal mogelijke XL houtskool.
Is bijv. deze van de welkoop een prima aankoop?
Low en slow zeker prima.JA, de marabu van Welkoop is prima. Zeker om te starten.
Helaas al maanden niet verkrijgbaar.
erg vervelendJA, de marabu van Welkoop is prima. Zeker om te starten.
Helaas al maanden niet verkrijgbaar.