Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Sander72 zeef je de saus niet na het blenderen? Dat zie ik de Amerikanen op YT wel doen. Blender je dan zolang dat zelfs de zaadjes gepureerd zijn?
Was deze nog lekkerder????Het kan (hopelijk) altijd weer nóg lekkerder... ik houd jullie op de hoogte!
Bekijk bijlage 24873
Bekijk bijlage 24874
Bekijk bijlage 24875
Veel liefs!
Was deze nog lekkerder????
Zomers kiekje!
Happynes in een kratje
Begon het weer te kriebelen Sander om deze heerlijke Hot Sauce te maken ?
Ja man, hou op. Hoeveel ml. zijn die flesjes van jou ook al weer?Vind ik ook. Die flesjes blijken LEEG alleen al bijna 4 euro te kosten tegenwoordig... echt niet geappig meer! Ben op zoek naar wat anders om het leuk te houen.
Ja! Ik ga een mooie ruime produktie draaien... we staan op SantaQ in Lunteren dit jaar! Lekker winkeltje spelen!
Booo ... die waren vorig jaar al aan de prijzige kant toen ik ze kocht ,maar 4 euro voor zo flesje......dan komt er nog de krimpfolie bij de ingredienten voor de hot Sauce te maken, dan krijg je een prijzig flesjes sander om te verkopen.Vind ik ook. Die flesjes blijken LEEG alleen al bijna 4 euro te kosten tegenwoordig... echt niet geappig meer! Ben op zoek naar wat anders om het leuk te houen.
Hoe ga je die ruime productie draaien Sander ? Ga je dit met meerdere " grote " weckpotten doen ?
Nice! Dan heb je de komende tijd wat te doenJa. En meerdere batches. Rood en Geel.