Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben zeer te spreken over je creatie en bij deze mijn complimenten.
Ai, als hobbybrouwer denk ik dat je nu problemen gaat krijgen met fermenterenIk heb het gekookte pekelwater er heet bij gedaan.
Tja... dat was nou net niet de bedoeling Marc, je hebt die wilde gisten juist nodig voor de fermentatie. Kijk ook uit dat je de boel eerst goed laat afkoelen voordat het waterslot erop gaat. Hou even in de gaten, als het de komende dagen druk en borrels gaat geven kan het nog goed komen. Ik duim voor je!
Als het mijn brouwsel was zou ik er, als alles op kamertemperatuur is gekomen nog stukje gember aan toevoegen met de hoop dat de gist die daar op zit al het werk gaat doenNa de reactie van @EasywoodsQ vreesde ik er al voor. Wellicht handig om het even te updaten in je post. Voor de noobs onder ons als er helemaal niks gebeurt kan ik beter overnieuw beginnen dus?
Als het mijn brouwsel was zou ik er, als alles op kamertemperatuur is gekomen nog stukje gember aan toevoegen met de hoop dat de gist die daar op zit al het werk gaat doen
Ik zal voor je duimenZo gezegd zo gedaan. Ik hou het een weekje in de gaten en anders begin ik opnieuw. Gelukkig had ik een veel te grote hoeveelheid pepers gekocht