Playm@ster
Tondelzoeker
Heeft iemand nog een goede tip voor een hoes die over de bbq met meubel past aangezien die van mij in de winter buiten blijft staan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De IKEA TOSTERÖ past perfectHeeft iemand nog een goede tip voor een hoes die over de bbq met meubel past aangezien die van mij in de winter buiten blijft staan.
Mooie oplossing zo! En een prima plek voor de koelkast, als de kok dorst krijgt.dit heb ik er van gemaakt:
twee tafeltjes gebruikt met ruimte er tussen voor de koelbox.
Deze staat op een "hondje" en kan ik er zo makkelijk onder vandaan schuiven.
Stroom netjes weggewerkt onder het werkblad.
Bovenop twee grote tegels !
Bekijk bijlage 14658
Bekijk bijlage 14659Bekijk bijlage 14660
Bekijk bijlage 14661
Bekijk bijlage 14662
Wat mooi gedaan!dit heb ik er van gemaakt:
twee tafeltjes gebruikt met ruimte er tussen voor het koelkastje.
Deze staat op een "hondje" en kan ik er zo makkelijk onder vandaan schuiven.
Stroom netjes weggewerkt onder het werkblad.
Bovenop twee grote tegels !
Bekijk bijlage 14658
Bekijk bijlage 14659Bekijk bijlage 14660
Bekijk bijlage 14661
Bekijk bijlage 14662
Precies dit wilde ik ook typende diameter van je Q plus 4 is veel te groot, aan elke zijde 1 cm overhouden, dus plus 2 is meer dan voldoende. Ik zou daarnaast met een steeksleutel de handvaten eraf halen, toch niet meer nodig. Je meet dan de hoogte van je Q ter hoogte van je handvat. Wat betreft je onderzetters, hij staat al in een nest, niet meer nodig dus. Lucht kan er al onderdoor en geen direct contact met ondergrond. je kan er nog wel een mooie steen o.I.d. onderleggen.
Dank voor de inzichten. Ik lees ook net dat de poten 50x50mm zijn.
Ik kan de Q wel gewoon in het stalen frame laten staan toch.
Dan nog een domme vraag: hoe tillen jullie dan de Q in de Bekvam, zonder de handvatten?
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Hulde!Eerst erin tillen en dan pas de handvaten eraf halen?