Mooi.
Blijft de GE in de woonkamer staan ?
Ja, deze is speciaal voor binnen gebruik aangeschaft.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi.
Blijft de GE in de woonkamer staan ?
Die van mij is ook af, lekker rustiek ( lees veel te dik en met druipers) gebeitst. Dat je je voorneemt dit met aandacht en beleid te doen, en in de praktijk denkt “ hatseflats” het is maar een tafeltje.
Ach, zo zitten er aan mijn Large ook 2 hardhouten tuintegels ipv de originele zijtafels. Gewoon omdat ik dat handiger en ruimer vind. En dat werkt al 9 jaar gewoon goed. Ik zie hier dan ook niet snel een superdeluxe buitenkeuken verrijzen.....
Als je hem wil laten verzinken in het tafeltje, welk vilt pakken jullie dan?
En voor de zekerheid ook nog een ijzeren ring?
Heel leuk gedaan, mag ik vragen hoe je die ring gemaakt hebt?Allereerst bedankt voor alle inspiratie. Ik heb Lars59 ontwerp als basis genomen. De compact grill guru is breeder. De lange planken van het frame heb ik dmv van afstandhouders en ringen 2,4cm naar buiten laten komen. Hierdoor vallen de metalen hoekjes waarmee het blad vast zit weer aan de binnenkant.
Ook heb ik een metalen ring aan de binnenkant van het gat gemaakt voor extra bescherming.
Ben er blij mee. De zomer kan beginnen
Ik heb een buigzaame metalen strip gekocht.Gaatjes in geboord en de boorgaten breder uitgeboord zodat de rvs schroeven kunnen verzinken.Heel leuk gedaan, mag ik vragen hoe je die ring gemaakt hebt?