Wat een gaaf topic! Ik ben van plan ook een bekvam tafeltje te gebruiken i.c.m. een mini kamado van de Aldi. Deze waren in de uitverkoop in Frankrijk, voor 44,99 euro kon ik 'm niet laten liggen.
Ik wil alleen de poten afzagen aan de kant waar geen wielen zitten om hier zwenkwielen met rem op te schroeven. Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om op te meten wat voor zwenkwielen hier onder zouden passen? Dus: hoe hoog zijn de bestaande zwenkwielen die er onder zitten, en hoe groot is het bevestigingsplaatje van de bestaande zwenkwielen?
Verder wilde ik ook een stang aan de voorkant maken om dingen op te hangen, hoe breed moet deze zijn? De standaard maat stang bij de ikea is 40 cm, maar dit is te kort denk ik aangezien deze wel aan de zijkant van de tafel past. Moet ik voor de voorkant de andere maat van 56 cm hebben om deze tussen de twee poten te kunnen hangen?
Alvast bedankt!
He Willem,
Ik wil vanavond het een en ander aan het tafeltje opmeten voor mijn installatie van de Bastard Compact. Ik kan dan gelijk wel even de huidige wielen voor je opmeten!