Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vorige week op YouTube daar iets van gezien. Daar begin ik zelfs niet aan.Ik weet niet of die nog op netflix staat maar dat was een docu/film over een amerikaanse peperkweker. Die houdt elk jaar een peper-eetwedstrijd.
Dan begin je met een habanero, daarna een CR en dan begint de pret. Zijn eigen gekweekte en gekruisde peper die tot wel iets van 20 tot 30 keer heter zijn dan de CR.
Hij is gek van heet eten en mss wel een beetje een sadist.![]()
Ik heb vorige week op YouTube daar iets van gezien. Daar begin ik zelfs niet aan.
Ik heb eens een halve habanero binnen gespeeld er vanuitgaande dat het een vervormde chili was. Doe ik nooit meer.Ik hou ook erg van pittig, de eerste ronde zou mss nog wel gaan maar als je de dag erna grote boodschap moet doen kan je beter vochtige toiletdoekjes maken van melk![]()
I know.Ik hou wel van pikant, maar er is een "limiet". Nuja bij paste gebruik ik tegenwoordig Tabasco scorpion (wat gemaakt is met scorpion pepers). Vriend van mij kweekt ook pepers, en elke zomer zet ik een plantje of 2 met god weet ik wat, begint zoet en dan pas pikante nasmaak.
Maar een habanero peper valt nog te doen als je al wat gewend bent. Een carolina reaper is meteen al een pak meer. Een mespuntje van een reaper in een saus kan voor velen de saus al verknallen. Dus toch voorzichting mee zijn zou ik zo zeggen
Heb je toevallig een receptje voor die hete olie? Bij mij wil die niet zo goed lukken, raar maar waarVerneem net in vriendenkring dat er wat interesse is, dus ga ook wat verdelen. Mijn vrouw stelde voor om te drogen. Ik maak geregeld hete olie met gedroogde pepers. Mss moet ik deze eens maken op basis van stukjes van deze pepers.
Heb je toevallig een receptje voor die hete olie? Bij mij wil die niet zo goed lukken, raar maar waar
Verstuurd vanaf mijn SM-A226B met Tapatalk