BasBQ
Beef en Steak

Grizzly Grill ervaringen

RoelRos

Vuurmaker

Gisteren is m’n nieuwe Kamado geleverd, zat onbeschadigd in de verpakking. Netjes opgelost door Fahrenheit200.
Uiteraard meteen gebruik van gemaakt, Max 175 graden. Tot op heden geen scheuren o.i.d.

• Leuk
Waarderingen: roza

kamphuisbert

Sprokkelaar
Fijn om te weten dat de service prima is! Op trustadvisor lees je ook wel eens andere dingen.

Branden jullie de kamado in zonder er iets op te bereiden, of zijn er enkele recepten die ideaal zijn voor de inbrand temperaturen en tijden?

RoelRos

Vuurmaker

Fijn om te weten dat de service prima is! Op trustadvisor lees je ook wel eens andere dingen.

Branden jullie de kamado in zonder er iets op te bereiden, of zijn er enkele recepten die ideaal zijn voor de inbrand temperaturen en tijden?
Ik kreeg de volgende link van grill guru mbt het inbranden Link grill guru dat betekend eerst 2 uur op 100 graden en dan langzaam naar hooguit 250 en de tweede keer 150 2 uur en dan etc. Volgens mij kan dat zowel met als zonder, aangezien je hem na 2 uur in gebruik kan nemen.

kamphuisbert

Sprokkelaar
Ja precies, dezelfde info met een "Grizzly" sausje heb ik ook gelezen. Vraag me alleen af of je niet van de nood een deugd kunt maken en tijdens het inbranden wat kunt bereiden. Gerechtjes (niet l&s) die op 100-120 en 150 graden Celsius gemaakt kunnen worden.

roza

Sprokkelaar

Ik kreeg de volgende link van grill guru mbt het inbranden Link grill guru dat betekend eerst 2 uur op 100 graden en dan langzaam naar hooguit 250 en de tweede keer 150 2 uur en dan etc. Volgens mij kan dat zowel met als zonder, aangezien je hem na 2 uur in gebruik kan nemen.
kijk op de site van de grizzly grill daar staat hoe je moet inbranden.

marijnhak

Tondelzoeker
Goedemorgen allemaal, ook ik heb een Grizzly Grills Elite Large nu en ben erg tevreden. Na het rustig inbranden / opbouwen kunnen we nu los. Al wat Slow Cooks/roken gedaan, fantastisch! Met alle accessoires erbij is leuk om te gaan puzzelen naar mogelijkheden (direct / indirect, verschillende hoogtes, rookhout, etc)

Enige 2 zaken die opvallen: kitrand boven de schuif is slordig (lijkt werking niet in de weg te zitten) en hij heeft een overbeet.

Hierover mail gestuurd naar Grizzly Grills, maar nog geen inhoudelijke reactie. Het geheel is wel goed afgesloten, maar het staat een beetje slordig. Andere mensen dit op ken wellicht ook tips over hoe het op te lossen is?
59008c2257b5331afe0e53de6dc0ccc0.jpg
8e2df4e113f68cbfdb878a3552bd84cb.jpg
cf98befee0d126d5bab33a04bf92a475.jpg

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

Bovenaan Onderaan