Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er een jaar mee gewacht, maar sindsdien zou ik niet meer zonder willen.
Vooral een half rooster in combinatie met het gewone rooster wordt veel gebruikt.
Ja precies dat. Wanneer je een steak low and slow doet op het rvs rooster met daaronder een halve deflector, kun je hem daarna op het gietijzeren deel mooi afgrillen.je bedoeld half RVS en half gietijzer?
Andersom kan ook, maar dan blijf je op hoge temperatuur. Terug gaan in temperatuur is veel lastiger bij een Kamado.
Hoe week dat precies met de temperatuur? Die deflector houdt maar de helft tegen dus ik neem aan dat je meer met de schuiven moet spelen?
En die gietijzeren dan?Als ik gebakken heb is dat meestal op een halve gietijzeren en 1 of 2 halve RVS. Op 10 à 15 min is dat klaar bij mij. Op de RVS doe ik wat Dasty en laat het weken, dan in de afwasbak erover met de messing borstel en dan nog sponsje. Daarna met de tuinslang afspuiten en laten drogen.
RVS doe ik met wat water en messing borstel en als deze droog is, smeer ik hem met arachideolie in.
En die gietijzeren dan?
Mjah, ik heb al moeite om mijn RVS goed schoon te maken na een sessie, en kom er meestal de volgende keer achter dat ik dat nog moet doen. Gietijzer begin ik dus maar niet aan![]()