Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je staat op de reservelijst...Smoky zei:Ik zou graag mee willen doen voor de coppa
Ceriel zei:Je staat op de reservelijst...Smoky zei:Ik zou graag mee willen doen voor de coppa
Lin zei:Hoi hoi,
Deze workshop komt alweer dichtbij en ik heb er zin in!
Even over de eventueel mee te brengen hapjes, ik zat te denken om iets in mijn DO
te maken en dat mee te brengen, voor de lunch of tussendoor. Dan hoeft de DO alleen nog maar boven een vuurtje daar. Is dit de bedoeling en/of mogelijk?
Groetjes!
Helaas Geert, max 25 plaatsen... Op dit moment 1 man op de reservebankRedFox zei:Dat zal zeker een gezellige boel worden daar bij Martijn!
Zijn alle deelnemersplaatsen voor de workshop en 't worst maken al vergeven Ceriel?
Klopt Leon. Basis geldt voor iedereen, dit is het verwerken van het vlees van het uitgebeende varken. Daarnaast kun je voor jezelf een schouder tot worst draaien of een coppa makenLooney zei:Ik dacht dat we naast de basis, de coppa of schouder konden kiezen, klopt dit?
Overigens, als er nog mensen mee willen rijden vanuit Friesland of onderweg (A7 - A6 - A27) dan kan dat..
Ik kan appelhout meenemen als dit op prijs wordt gesteld..
De winkel zal geopend zijn die dag, pinnen is helaas niet mogelijkMac zei:die dan hopelijk ook wat aanschaffen in de shop.