Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit was de jalapeno-cheddar worst van Eric/HomeMade. Ook verkrijgbaar bij Vuur&Rook...Superjohn zei:Als iemand het recept heeft van de worstjes die van de bbq kwamen hou ik me aanbevolen....waren erg lekker!
Dit was de jalapeno-cheddar worst van Eric/HomeMade. Ook verkrijgbaar bij Vuur&Rook...Superjohn zei:Als iemand het recept heeft van de worstjes die van de bbq kwamen hou ik me aanbevolen....waren erg lekker!
+1Jaakke zei:Super gezellige dag gehad bij Vuur en Rook, erg leuk om wat mensen van het forum eens te ontmoeten.
Organisatie was top, bedankt!
O yeah, nu is januari altijd een volle maand dus ik ga duimen dat het gunstig valt!Ceriel zei:Ik heb met Martijn afgesproken dat er in januari nog een specifieke worst-workshop georganiseerd gaat worden, om het misverstand van vandaag goed te maken...
Abraham zei:Ook ik vond het een erg leuke dag maar moest helaas wat eerder weg.
Hoop er in januari bij te kunnen zijn!
Ceriel zei:Ik heb met Martijn afgesproken dat er in januari nog een specifieke worst-workshop georganiseerd gaat worden, om het misverstand van vandaag goed te maken...
Dit was aan het eind.... Was je al weg misschien? Dan zal Abraham ook niets hebben gehad.McPeet zei:Ehhhh, varkensvellen mee gekregen? Ik heb alleen maar mijn coppa in een zak mee gekregen, verder niets