Beef en Steak

Genootschapsworkshop Vuur&Rook; zaterdag 31 oktober 2015

Gelukkig hoef ik niet op de fiets maar vanuit het hoge noorden is het toch wel weer bijna 2 uur rijden. Daarom gewoon ver weg in plaats van heel ver weg. En kan ik ook een keertje mee komen doen!

En met de aanmelding van Nosmo +1 zitten we vol!  :D :D

Alle aanmeldingen vanaf nu komen op de reservelijst....

Of gewoon nog een keer inplannen. Ik zou ook graag willen, maar dat weekend komt mij niet uit......

Ja leuk, pak ik dan die schouder ook nog even mee... haha!

Wie heeft er vervoer nodig vanuit het hooghe noorden (Friesland)? Ik rij A7, A6, er kunnen mensen meerijden. Stuur maar een PM.

Geen idee wat een coppa is..., maar heb niets met worst (om zelf te maken dan h? ;) )

Maar wil voor de basis en de coppa op de reservelijst aub.

Groet.

Waarom heb ik dit over het hoofd gezien?

Jappert zei:
Waarom heb ik dit over het hoofd gezien?

Laat je op de reservelijst zetten, je weet maar nooit!

Bij nader inzien denk ik dat de coppa bij mij niet gaat werken, ik heb geen droogkast of ruimte die hiervoor door kan gaan. Dus zet mijn aanmelding maar om naar basis + schouder, die worst komt wel op ;)

Gaan we eigenlijk verschillende recepturen maken met de worst, of wordt het 1 groot geheel?

uh???

Droogkast?

Helaas heb ik ook geen ruimte in een kast of iets dergelijks waar hij ongestoord en vrij kan hangen :(

mrwolf zei:
Bij nader inzien denk ik dat de coppa bij mij niet gaat werken, ik heb geen droogkast of ruimte die hiervoor door kan gaan. Dus zet mijn aanmelding maar om naar basis + schouder, die worst komt wel op ;)

Gaan we eigenlijk verschillende recepturen maken met de worst, of wordt het 1 groot geheel?

Ik heb het aangepast.
Tijdens de vorige workshop hebben we 3 of 4 soorten gemaakt. Martijn heeft diverse recepten waaruit je kunt kiezen.

Ik zal vanuit Lisse rijden. Zijn er mensen die mee willen rijden?
Gezelliger, economischer en ook nog een beetje minder CO2 te verbranden :)

ik heb wel een ruimte maar.... Daar is het warmer dan normaal. Is dat in orde voor een Coppa? Anders moet ik op zoek naar wat anders...

Terug
Bovenaan Onderaan