Als ik naar de vorige keer kijk, ben je de hele dag wel druk.chckstrk zei:Balen, al andere plannen die dag. Weet je zo wat de eindtijden van het basisprogramma en de plusopties zijn Ceriel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik naar de vorige keer kijk, ben je de hele dag wel druk.chckstrk zei:Balen, al andere plannen die dag. Weet je zo wat de eindtijden van het basisprogramma en de plusopties zijn Ceriel?
Martijn geeft eerst een demo half varken uitsnijden, het vlees hiervan zal door tot worst gemaakt worden door zij die dat willen. Wil je zelf een schouder tot worst omtoveren, dan zul je ook gaan malen, kruiden, mengen en stoppen.Sander72 zei:Voor de zekerheid... als je coppa of schouder kiest dan mis je toch helemaal niks van de basis toch?
Coppa of schouder volgt op de basis maar is niet in plaats daarvan... toch?
Wat Bert al zei, het programma zal de hele dag duren, tot een uur of 4chckstrk zei:Balen, al andere plannen die dag. Weet je zo wat de eindtijden van het basisprogramma en de plusopties zijn Ceriel?
Ceriel zei:Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de da basis en extra's;
de basis geldt voor iedereen. Als extra kun je kiezen voor de schouder of de coppa.
Wil je graag zelf een schouder bewerken dan betaal je ?20 voor de basis + ?40 voor de schouder = ?60,- aan Martijn en ga je aan het eind van de dag met 4-5kg worst (3-4kg van de schouder en 1 kg van het halve varken) en een uitbeenmes naar huis.
Dat is dus gewoon min of meer te geef h?... top! Alleen zo'n mesje kost al een dik tientje meen ik.Ceriel zei:Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de da basis en extra's;
de basis geldt voor iedereen. Als extra kun je kiezen voor de schouder of de coppa.
Wil je graag zelf een schouder bewerken dan betaal je ?20 voor de basis + ?40 voor de schouder = ?60,- aan Martijn en ga je aan het eind van de dag met 4-5kg worst (3-4kg van de schouder en 1 kg van het halve varken) en een uitbeenmes naar huis.
Lin zei:En euhhhh mag Sander 2x meedoen? Ik weet dat hij wel altijd behoorlijk aanwezig is maar direkt 2 plaatsen innemen...
Is aangepast... Ben gewoon heeeel blij dat-ie erbij isLin zei:En euhhhh mag Sander 2x meedoen? Ik weet dat hij wel altijd behoorlijk aanwezig is maar direkt 2 plaatsen innemen...