BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd november 2020: " No spend november."

De kosten van de kogel of gebruik je pijl en boog:LOL:

Gewoon stalen hagel of kogels.
Pijl en boog wordt wel gedaan. Maar ik heb het nog nooit gezien.
Maar dat verruimd de boel natuurlijk wel aanzienlijk. Ik denk niet dat het dan helemaal fair kan zijn. Want dan kan ik voor €0,30 het hele stuk wild rekenen. En voor €9,70 aan groetjes enz er bij maken. Ik ga er nog even over na denken.
 
Game on
Maar wat moet je dan als kosten rekenen ?
Geen idee? Wat kost een patroon?
Laat de kosten van de trip naar de oosterburen maar achterwege lijkt me zo :unsure:
 
Gewoon stalen hagel of kogels.
Pijl en boog wordt wel gedaan. Maar ik heb het nog nooit gezien.
Maar dat verruimd de boel natuurlijk wel aanzienlijk. Ik denk niet dat het dan helemaal fair kan zijn. Want dan kan ik voor €0,30 het hele stuk wild rekenen. En voor €9,70 aan groetjes enz er bij maken. Ik ga er nog even over na denken.
Gewoon vegetarisch gaan koken, Bram. Je zegt t al zo vaak en groenten zijn veeeeel goedkoper dan vlees. ;)


Ik ging een recept uitrekenen wat ik hier al eens eerder heb gemaakt en kom op €1,59 per persoon.
Schrik me kapot, denk dat we maar eens de boodschappen gaan doen en hopelijk van t weekend een nieuwe post.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Gewoon stalen hagel of kogels.
Pijl en boog wordt wel gedaan. Maar ik heb het nog nooit gezien.
Maar dat verruimd de boel natuurlijk wel aanzienlijk. Ik denk niet dat het dan helemaal fair kan zijn. Want dan kan ik voor €0,30 het hele stuk wild rekenen. En voor €9,70 aan groetjes enz er bij maken. Ik ga er nog even over na denken.
En de kosten van je geweer, kleding, laarzen, reiskosten, vergunning, pacht, etc. etc.
No way dat zelf geschoten wild goedkoop is of goedkoper dan kopen. Voor zover ik weet legt iedere jager flink bij. Dus die 2,50 ga je niet redden, tenzij je in eens met de hand probeert een wildzwijn te vangen. 😂😂
 
Geen varken, maar wel een lekkere lunch😋.

20201111_133422.jpg
 
Bij deze mijn inzending: Broodje braadworst met zuurkool

IMG_3917.jpg
 
Leuk idee!
Hierbij mijn inzending: kip, aardappelen en bloemkool van de bbq.
1606256068875.png
 
Ik zou willen vragen of deze opdracht, als iedereen ingeleverd heeft, vastgepind kan worden misschien? Erg leuk om vaker op terug te kijken en gebruiken voor leuke gerechten voor weinig geld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan