BasBQ
Beef en Steak

Simply good lunch

 
 
 
 
 

Barbeknoei

Gerijpt
Berichten
2.838
Vandaag op mijn vrije dag trek in een simpele lekkere lunch. Past gelijk in het thema van de fotowedstrijd.

Tosti camembert met tijm, suikersla, walnoten, honing en pesto.

Een mooi vloerbrood bij de Jumbo 2x zo dik laten snijden. De brie gehalveerd en met tijm uit eigen tuin op de Q.
20201111_122426.jpg
20201111_122751.jpg

Hierna de suikersla als losse blaadjes gebakken en de andere helft van de tosti even lekker op de grillplaat.
20201111_122950.jpg
20201111_123259.jpg


Ondertussen bestrooid met walnoten die mijn moeder ergens geraapt heeft en voor mij gepeld en geroosterd.
Tegelijkertijd met wat honing.
20201111_123646.jpg


De camembert begon na 10 minuten al lekker te druipen.
Een beetje pesto (zelf gemaakt uit de vriezer) op de andere helft en serveren maar.
20201111_124033.jpg
20201111_123940.jpg
20201111_124212.jpg


Zo wil ik iedere dag wel lunchen. Lekker, simpel en goedkoop.
 
Laatst bewerkt:
Luxe lunch hoor! Ziet er goed uit. Beter dan mijn bruine boterhammetje met kaas 😋
 
Heerlijk zo een lunch. Wel veel werk met dat houtskool aan te steken (alez, lang wachten eer hij op gang is). Voor zulke rappe lunchkes komt mijne gasBBQ wel van pas.

Ik hoop dat het gesmaakt heeft. Bij mij is het vanavond nog eens de gasbbq aansteken om snel wel arosticcini's te bakken en uit te delen aan vrienden. door de lockdown mogen we geen volk ontvangen en zit nog met 100 stokjes 🤣
 
Heerlijk zo een lunch. Wel veel werk met dat houtskool aan te steken (alez, lang wachten eer hij op gang is). Voor zulke rappe lunchkes komt mijne gasBBQ wel van pas.

Ik hoop dat het gesmaakt heeft. Bij mij is het vanavond nog eens de gasbbq aansteken om snel wel arosticcini's te bakken en uit te delen aan vrienden. door de lockdown mogen we geen volk ontvangen en zit nog met 100 stokjes 🤣
Dat wordt flink eten! of je kan heel je buurt blij maken ;)
 
Da's een heerlijk broodje schuif maar door.;)
 
Dat ziet er super lekker uit met daarnaast hele mooie foto's!

De hoeveelheid pijnboompitten in de pesto zullen we maar niet meetellen zeker. Met die supermarktprijzen gaat het hard! ;)
 
Lekker hapje. Zit ik daar in kantoorquarantaine met wat groenten en bammetjes.
 
Heerlijk zo een lunch. Wel veel werk met dat houtskool aan te steken (alez, lang wachten eer hij op gang is). Voor zulke rappe lunchkes komt mijne gasBBQ wel van pas.

Ik hoop dat het gesmaakt heeft. Bij mij is het vanavond nog eens de gasbbq aansteken om snel wel arosticcini's te bakken en uit te delen aan vrienden. door de lockdown mogen we geen volk ontvangen en zit nog met 100 stokjes
Tegen de tijd dat ik de bbq aansteken met een looftlighter te veel werk vind, koop ik wel een extra magnetron.

Dat ziet er super lekker uit met daarnaast hele mooie foto's!

De hoeveelheid pijnboompitten in de pesto zullen we maar niet meetellen zeker. Met die supermarktprijzen gaat het hard! ;)

Oei, als je daar aan begint... Twee theelepels pesto... Basilicum, pijnboompitten, olie, parmezaanse kaas, pecorino, zout, citroen... Succes,

Ben ook speciaal met de auto boodschappen gaan doen, moet ik dat meerekenen?
 
Ziet er goed uit broer. Dat is een prima tosti zo. Ik denk dat ik die ook wel zou lusten.

Waarom maak je niet meer met kaas? Ik weet uit betrouwbare bron dat je nog al fan bent van kazen. Hoe harder ze meuren hoe beter
 
Tegen de tijd dat ik de bbq aansteken met een looftlighter te veel werk vind, koop ik wel een extra magnetron.



Oei, als je daar aan begint... Twee theelepels pesto... Basilicum, pijnboompitten, olie, parmezaanse kaas, pecorino, zout, citroen... Succes,

Ben ook speciaal met de auto boodschappen gaan doen, moet ik dat meerekenen?

Minstens 19 cent afschrijving per km, wellicht het slijtage van het wegdek weg je indirect via de belastingen betaalt ook maar meteen meenemen, als we toch bezig zijn ;)
 
het is toch wel ideaal zeg, zo een extra vrije dag in de week om een beetje met de bbq te prullen. heerlijk
lekkere broodjes. nu ben ik geen fan van camembert, maar deze zou ik best eens willen proeven. Man, wat zien ze er goed uit.
 
Minstens 19 cent afschrijving per km, wellicht het slijtage van het wegdek weg je indirect via de belastingen betaalt ook maar meteen meenemen, als we toch bezig zijn ;)

Huis, water, bbq, houtskool, schoenzolen .....
het is toch wel ideaal zeg, zo een extra vrije dag in de week om een beetje met de bbq te prullen. heerlijk
lekkere broodjes. nu ben ik geen fan van camembert, maar deze zou ik best eens willen proeven. Man, wat zien ze er goed uit.
Het was gisteren wapenstilstand in Bels, maar ik zou hier idd best aan kunnen wennen. Geen papadag, maar bbqdag
 
Lekkere lunch geworden Remco en zeer smakelijke foto's:love: dat lust ik ook wel, behalve de pesto dan i.v.m. allergie
 
Lekkere lunch geworden Remco en zeer smakelijke foto's:love: dat lust ik ook wel, behalve de pesto dan i.v.m. allergie
Dan heb je geluk Jet. De pesto en honing werden ondergesneeuwd door de smaak van de camenbert. Denk dat je het niet gaat missen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan