De kosten van de kogel of gebruik je pijl en boogGame on
Maar wat moet je dan als kosten rekenen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kosten van de kogel of gebruik je pijl en boogGame on
De kosten van de kogel of gebruik je pijl en boog
Geen idee? Wat kost een patroon?Game on
Gewoon vegetarisch gaan koken, Bram. Je zegt t al zo vaak en groenten zijn veeeeel goedkoper dan vlees.Gewoon stalen hagel of kogels.
Pijl en boog wordt wel gedaan. Maar ik heb het nog nooit gezien.
Maar dat verruimd de boel natuurlijk wel aanzienlijk. Ik denk niet dat het dan helemaal fair kan zijn. Want dan kan ik voor €0,30 het hele stuk wild rekenen. En voor €9,70 aan groetjes enz er bij maken. Ik ga er nog even over na denken.
Game on
En de kosten van je geweer, kleding, laarzen, reiskosten, vergunning, pacht, etc. etc.Gewoon stalen hagel of kogels.
Pijl en boog wordt wel gedaan. Maar ik heb het nog nooit gezien.
Maar dat verruimd de boel natuurlijk wel aanzienlijk. Ik denk niet dat het dan helemaal fair kan zijn. Want dan kan ik voor €0,30 het hele stuk wild rekenen. En voor €9,70 aan groetjes enz er bij maken. Ik ga er nog even over na denken.
met een beetje hulp van familie moet dat toch lukken?tenzij je in eens met de hand probeert een wildzwijn te vangen.
Eh hoe dan?met een beetje hulp van familie moet dat toch lukken?
vergeet geen filmpje te plaatsen
gewoon uploadenEh hoe dan?
Dan moet je wel de kogels mee rekenen en het vervoer ... Maar we hebben toch ook allemaal left-overs?Er zijn forumleden die jagen. Daar verwachten we natuurlijk meer van dan een frikandel