BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer PP van BB voor de sticker

Mooie sessie. Zal gesmaakt hebben.


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Krijg ook weer zin in een PP als ik al de mooie foto’s zie.
Ik moet ook nog steeds de batch hoewel ik al een keer PP gedaan heb voordat ik ip het forum kwam.
 
Mooie sessie. Zal gesmaakt hebben.


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Dat was idd heerlijk en het gekke is dat ik niet weet of ik al ooit in mijn leven al PP heb gegeten. Pulled Chicken wel. Deze laatste doen we regelmatig omdat het rap klaar is :ROFLMAO:

Maar er is nog 1,9kg over en dus de komende weken nog wel wat dingetjes mee doen. De zoon wil dat ik er eens bitterballen van maak.
 
Wat een ruimte zal je nu in de vriezer hebben 😁
En nog een bedrijfsongeval ook nog 😱😉
 
Ik heb nog een vraag. Als ik er nu bitterballen van maak, kan je deze dan op een andere manier bakken, dan in de frietketel?

Mijn vrouw eet het liefste frieten uit de frituur en als we er thuis hebben, komen ze uit de oven of Airfryer. Dan geen gezeik met dat firtuurvet/olie. Geen idee of je deze dan in de airfryer kunt steken of gewoon in de oven.
 
Ik heb nog een vraag. Als ik er nu bitterballen van maak, kan je deze dan op een andere manier bakken, dan in de frietketel?

Mijn vrouw eet het liefste frieten uit de frituur en als we er thuis hebben, komen ze uit de oven of Airfryer. Dan geen gezeik met dat firtuurvet/olie. Geen idee of je deze dan in de airfryer kunt steken of gewoon in de oven.
Ik denk niet dat dat een succes wordt...... bitterballen uit de airfryer zijn alleen lekker als ze eerst voor gefrituurd zijn zoals met de "speciale oven/airfryer bitterballen" in de fabriek is gedaan.

EDIT: Of misschien wordt het toch nog wat als je het paneermeel eerst roostert in een droge koekenpan voor je de ballen erin rolt en ze dan in de airfryer bakt? 🤔
 
Ik denk niet dat dat een succes wordt...... bitterballen uit de airfryer zijn alleen lekker als ze eerst voor gefrituurd zijn zoals met de "speciale oven/airfryer bitterballen" in de fabriek is gedaan.

EDIT: Of misschien wordt het toch nog wat als je het paneermeel eerst roostert in een droge koekenpan voor je de ballen erin rolt en ze dan in de airfryer bakt? 🤔
Denk toch dat ik andere doeleinden ga opzoeken voor de overschot :D
 
Denk toch dat ik andere doeleinden ga opzoeken voor de overschot :D
Gewoon een lekker broodje op de momenten dat je weinig tijd hebt om te koken is bij ons favoriet

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Gewoon een lekker broodje op de momenten dat je weinig tijd hebt om te koken is bij ons favoriet

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
We eten geregeld taco’s of faijita’s of nacho’s uit de oven. Kan er allemaal op.
 
Maar er is nog 1,9kg over en dus de komende weken nog wel wat dingetjes mee doen. De zoon wil dat ik er eens bitterballen van maak.
Mooi dit, ziet er heerlijk uit.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat een portie pulled pork ook prima door de pastasaus kan (ipv gehakt).
 
Terug
Bovenaan Onderaan