Mooie sessie. Zal gesmaakt hebben.
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat knorretje duurt precies wel langGefeliciteerd met je knorrie
Dat was idd heerlijk en het gekke is dat ik niet weet of ik al ooit in mijn leven al PP heb gegeten. Pulled Chicken wel. Deze laatste doen we regelmatig omdat het rap klaar isMooie sessie. Zal gesmaakt hebben.
Dat knorretje duurt precies wel lang
Dat voor het eerst PP maken van jou heeft zo lang geduurd dat @Frits je een poosje laat wachten op je knorretje denk ik
Volgens mij had je ergens 'vermoorden' gelezenZei er iemand iets over een Knorretje
Ik denk niet dat dat een succes wordt...... bitterballen uit de airfryer zijn alleen lekker als ze eerst voor gefrituurd zijn zoals met de "speciale oven/airfryer bitterballen" in de fabriek is gedaan.Ik heb nog een vraag. Als ik er nu bitterballen van maak, kan je deze dan op een andere manier bakken, dan in de frietketel?
Mijn vrouw eet het liefste frieten uit de frituur en als we er thuis hebben, komen ze uit de oven of Airfryer. Dan geen gezeik met dat firtuurvet/olie. Geen idee of je deze dan in de airfryer kunt steken of gewoon in de oven.
Denk toch dat ik andere doeleinden ga opzoeken voor de overschotIk denk niet dat dat een succes wordt...... bitterballen uit de airfryer zijn alleen lekker als ze eerst voor gefrituurd zijn zoals met de "speciale oven/airfryer bitterballen" in de fabriek is gedaan.
EDIT: Of misschien wordt het toch nog wat als je het paneermeel eerst roostert in een droge koekenpan voor je de ballen erin rolt en ze dan in de airfryer bakt?
Zo zie ik hem ookDat voor het eerst PP maken van jou heeft zo lang geduurd dat @Frits je een poosje laat wachten op je knorretje denk ik
Gewoon een lekker broodje op de momenten dat je weinig tijd hebt om te koken is bij ons favorietDenk toch dat ik andere doeleinden ga opzoeken voor de overschot
We eten geregeld taco’s of faijita’s of nacho’s uit de oven. Kan er allemaal op.Gewoon een lekker broodje op de momenten dat je weinig tijd hebt om te koken is bij ons favoriet
Ook een hele mooie ....Die vergeet ik elke keer.We eten geregeld taco’s of faijita’s of nacho’s uit de oven. Kan er allemaal op.
Kuch https://www.bbq-nl.com/category/bbq-recepten/varkensvlees/overgebleven-pulled-pork/ kuchDenk toch dat ik andere doeleinden ga opzoeken voor de overschot
Mooi dit, ziet er heerlijk uit.Maar er is nog 1,9kg over en dus de komende weken nog wel wat dingetjes mee doen. De zoon wil dat ik er eens bitterballen van maak.
Hier ga ik mensen heeeel blij mee maken.