Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk er zit schot in de zaak. Frame nu helemaal af en stevig. Voor het gezicht al wat vellingplanken in elkaar gedrukt. Maar ze werken behoorlijk. Dus even goed vastzetten. Nu even balkjes zagen die ik kan gebruiken als verbindingslatten en vanavond komen de wielen binnen. Al met al een superleuk project!
Bekijk bijlage 2895
Haha ik zie nu dat jij tegen hetzelfde probleem aanliep als ik. De verbindingslatjes zitten in de weg . Nu kan er geen cirkel van 60 cm bij mij uit Dus als het droog is die maar weer losmaken en dan een stukje eruit zagen. De geleiderail van de handzaag werkte trouwens prima. Gewoon heel rustig en met beleid gezaagd
Bekijk bijlage 3132
Hoe heb je de tegel erin verzonken?
Met een frees? Of een gat gezaagd en vervolgens opgevuld?
Ik heb ook gekozen om een gat te zagen. Deze wordt ook opgevuld.Ik heb het eigenlijk wat omslachtig gedaan, maar kan opzich prima.
ik heb een gat gezaagd ter grootte van de tegel.
Onder het werkblad laten geplaatst en met dunne latjes opgevuld om de tegel nagenoeg gelijk te leggen met het werkblad.
Een mooiere optie zou zijn om bijv een gat te zagen, een cm of anderhalf kleiner dan de tegel. En vervolgens met de bovenfrees rondom een verdieping in het hout te frezen waar de tegel dan rondom op rust en gelijk ligt met je werkblad.
Beide manieren zijn prima, maar kan me voorstellen dat bijv. niet iedereen een bovenfrees heeft liggen.
Mooi geworden met de BgEZo, wat is dat genieten zeg.
13 uur werd ie bezorgd.
Daarna gemonteerd en ingebrand.
Gelijk maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat ribeye klaar te maken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat gaat de goede kant op, lekker droog met de BBQ straks, ik ben jaloers!