Zo, beton werkbladen gemaakt.... althans, over 3 dagen zou ik de mallen mogen los halen... spannend
Mallen gezaagd van gelamineerd spaanplaat,
In elkaar geschroefd en uiteraard de naden even afgekit met silicone.
Betongaas is een ramp om zo even te krijgen,
Bij de groothandels kon ik wel grote matten krijgen, maarja dat is veel meer dan ik maar nodig was.
De bouwmarkten zijn tegenwoordig echt kansloos met hun assortiment, helaas hier geen hornbach in de buurt.
Afijn ze hadden wel wapeningstaven van 6 en 8mm... dus ben ik zelf maar aan de knutsel gegaan.
Beton gestort, ... gaat toch altijd meer in dan je denkt.
Wapening erin verwerkt en met de klopboor voorzien van beitel de boel even lekker aangetrild.
Uiteindelijk alles afgedekt met plastic, dus nu een paar dagen geduld... ben erg benieuwd.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mallen gezaagd van gelamineerd spaanplaat,
In elkaar geschroefd en uiteraard de naden even afgekit met silicone.
Betongaas is een ramp om zo even te krijgen,
Bij de groothandels kon ik wel grote matten krijgen, maarja dat is veel meer dan ik maar nodig was.
De bouwmarkten zijn tegenwoordig echt kansloos met hun assortiment, helaas hier geen hornbach in de buurt.
Afijn ze hadden wel wapeningstaven van 6 en 8mm... dus ben ik zelf maar aan de knutsel gegaan.
Beton gestort, ... gaat toch altijd meer in dan je denkt.
Wapening erin verwerkt en met de klopboor voorzien van beitel de boel even lekker aangetrild.
Uiteindelijk alles afgedekt met plastic, dus nu een paar dagen geduld... ben erg benieuwd.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk