BasBQ
Beef en Steak

De perfecte PP

Alabama +1 allemaal negens is perfect. Als alles klopt aan een gerecht word je ook geacht gewoon die negens te geven dus ik snap niet echt hoe je daarbij komt Tom.
 
Het is een beetje mierenneuken maar een 9 is excellent volgens de KCBS.

5 juryleden die allemaal negens geven geeft een score van 180, en die is dan perfect ;).
 
En ik kan beamen dat die van Alabama cq. iQ perfect was! :p

Maar mooi projectje zo'n PP. Hoop dat ie lekker gesmaakt heeft en je nu 'verslaafd' bent. En je weet dat je nog veel meer lekkere dingen kan maken met PP, toch? :)
 
Nu loop je ons al bijna 2 maanden lastig te vallen met jouw PPP Rob, maar waar zijn de foto's nou?  X(

Je weet toch wel dat al die tips en adviezen die we jou gegeven hebben niet echt gratis zijn, we zijn natuurlijk wel goed maar niet de gekste!!  >:) Wij willen graag betaald worden met prachtige mondwaterende foto's, en het liefst een beetje veel.
 
En zo is het Piet!! B-)
 
Nosmo zei:
Nu loop je ons al bijna 2 maanden lastig te vallen met jouw PPP Rob, maar waar zijn de foto's nou?  X(

Je weet toch wel dat al die tips en adviezen die we jou gegeven hebben niet echt gratis zijn, we zijn natuurlijk wel goed maar niet de gekste!!  >:) Wij willen graag betaald worden met prachtige mondwaterende foto's, en het liefst een beetje veel.

U vraagt ik draai alleen veels te weinig foto's gemaakt zie ik, grrrrrrr.
Was veel te enthousiast / hyper toen het klaar was maar ziekelijk lekker gegeten.

Brisket was perfect, hele lekkere structuur, mals, zeker niet droog dus het injecteren heeft goed geholpen.
PP was ook perfect, lekker sausje erbij, hiervan heb k nog wel wat over en dat ga ik zo als ontbijt/lunch op mijn werk opeten.

De foto's komen ma de koffiepauze, moment :)
 
1to6lv.jpg

2vazajl.jpg

2nuss39.jpg

351svtf.jpg

2ngvmnt.jpg


Zie dat er maar ??n foto van de brisket is, dikke FAIL  X(

292pgz7.jpg

Mijn ontbijtje voor nu, je bent liefhebber of niet  B-)

BBQ'EN ging erg goed, nu leren foto's maken, sorry.
Voor de volgende keer ligt er nog een procureur van 6 kilo in de koelkast. Als tip voor mezelf moet de volgende keer iets langzamer. Nu stond de BBQ lange tijd op 150 graden. Qua glaze, injectmix, rub was alles perfect, echt geweldig.

Dank voor alle hulp!
 
Met deze foto's heb je in ieder geval je knorretje verdient!
 
noskos zei:
Ik pak niet op temperatuur in maar op tijd en kleur tegenwoordig. Na een uur of 5 op 121?C gaat er saus overheen en dan als na twee uur de kleur mooi is gaat hij in de folie.
Lijkt me 'n prima idee om het ook eens zo te doen.
 
Daar is knorrie dan eindelijk, volgende keer wel meer foto's maken hoor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan