BasBQ
Beef en Steak

Dammers aanbieding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks! Besteld :)
 
Top! Dat is nog eens een aanbieding
 
Haha, ik zie dat er best wat mensen aan het kopen zijn. (Als je een hoog aantal ingeeft, dan krijg je het maximum aantal beschikbare items te zien, sinds ik het hier gepost heb is die al gedaald van 75 naar 65.)

Stel je voor, zo meteen allemaal in de zeik gezet😅
 
Ik krijg haast FOMO als ik zie hoe snel het nu naar beneden gaat haha. Had ook beter eerst een commissie gevraagd aan de verkoper.

Maar even serieus, zijn zulke aanbiedingen zeldzaam? Ben nieuw in deze wereld dus heb er geen idee van.
 
Dit soort acties zie je toch zelden, top aanbieding. Zou er bijna meerdere zakken van bestellen, maar de ruimte moet je maar net hebben 😅
 
Ook besteld! Koopje
 
Te laat. Ik zie het niet...
 
In de ontvangstbevestiging staat dat er maar 1x 10kg wordt verzonden. Ik heb contact gezocht met de verkoper om aan te geven dat ze toch echt 2 zakken moeten opsturen. Daarop kreeg ik een mail dat het een fout bij bol.com betreft en dat ze maar 1 zak versturen. Ze geven verder aan dat ik de bestelling kan annuleren. Dat heb ik gedaan, ondanks dat ik volgens mij gewoon recht heb op 2 zakken. De tekst op bol.com laat geen enkele ruimte voor twijfel: er staat duidelijk 2 zakken en er wordt aangegeven van een prijsverlaging van 57,95 naar 33,25.

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 
Screenshot_20230915_112638_Outlook.jpg
 
In de ontvangstbevestiging staat dat er maar 1x 10kg wordt verzonden. Ik heb contact gezocht met de verkoper om aan te geven dat ze toch echt 2 zakken moeten opsturen. Daarop kreeg ik een mail dat het een fout bij bol.com betreft en dat ze maar 1 zak versturen. Ze geven verder aan dat ik de bestelling kan annuleren. Dat heb ik gedaan, ondanks dat ik volgens mij gewoon recht heb op 2 zakken. De tekst op bol.com laat geen enkele ruimte voor twijfel: er staat duidelijk 2 zakken en er wordt aangegeven van een prijsverlaging van 57,95 naar 33,25.

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
Ik had ze ook gecontacteerd omdat dat inderdaad in de bevestiging stond, en mij werd bevestigd dat het wel degelijk om 2 zakken van 10kg ging. Het pakket dat onderweg is geeft als gewicht ook 21.1kg aan. Iets zegt me dat ze niet verwacht hadden zo snel te verkopen en daar nu op terug willen komen...Ik krijg het pak deze namiddag aan dus ik houd jullie op de hoogte.
 
Heel raar dit he. Ze zeggen tegen mij dat ze geen voorraad hebben.
Dit ruikt naar oneerlijke handelspraktijken...Volgens mij hadden ze niet verwacht dat er na hun sluitingsuren zoveel mensen hun voorraad gingen opkopen...Ofwel hadden ze aan bol een grotere voorraad doorgegeven dan ze hadden hoewel op hun site gisteren ook nog meer dan 60 zakken voorradig waren ( dat is nu verdwenen).
 
Ik heb hen gisterennamiddag gecontacteerd en toen maakte niemand gewag van een fout...Ik zou het aan bol melden dat ze hier toch niet helemaal eerlijk zijn...

EDIT: zonder voorraad zeggen ze? Waarom zijn de zakken dan nog wel te koop aan de volle pot voor 57 euro? Misschien kan je hen die vraag stellen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan