cassowari
Vuurmaker
- Berichten
- 50
Er komt hier vandaag een pakket aan van 21.1kg van hun...Nu hoop ik wel dat de juiste houtskool er in zit:S...helaas, hier hetzelfde bericht...
Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is dat het vaak ook...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er komt hier vandaag een pakket aan van 21.1kg van hun...Nu hoop ik wel dat de juiste houtskool er in zit:S...helaas, hier hetzelfde bericht...
Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is dat het vaak ook...
Ik word niet bepaald goed gezind van verkopers die om zo'n manier proberen te handelen...
Dit ruikt naar oneerlijke handelspraktijken...
Als het een fout was, wat natuurlijk kan gebeuren, waarom lieten ze het dan online staan? Ik had ze hierover gecontacteerd voordat ik hier de aanbieding vermeldde hoor. Ik heb letterlijk in een mail bevestiging gekregen dat het om 2x10kg ging voor 33 euro. Toen was het nog geen fout en anders was dat zo recht gezet. "Het systeem" de schuld geven is bijzonder opportunistisch. Ga een keer naar hun website kijken en je ziet dat die mensen qua technologische kennis nog vast zitten in de jaren 90 toen je het nog heel makkelijk op die boze stoute computer kon steken.Denk je serieus dat dit met opzet is? Wat bereiken ze hiermee? Behalve heel veel kosten met handling, annulatie en boze klanten?
Dit is waarschijnlijk gewoon een eerlijke fout. Als de kolen normaal nooit, ook niet in de aanbieding voor deze prijs te koop staan kan er een menselijke fout zijn gemaakt. Omdat veel order systemen automatisch gaan kan het zijn dat een aantal orders al de deur uit waren voordat ze achter de fout kwamen.
Er is ooit al eens een uitspraak geweest in het consumentenrecht dat als iets te mooi is om waar te zijn de verkoper niet verplicht is om te leveren.
Hier hetzelfde verhaal, ook ineens een annulering. Gelukkig loopt het via Bol en hoef je niet achter je geld aan te vissen.
Jij was een van de eersten, heb jij ook de annulatie mail ontvangen?Thanks! Besteld
Ja, een foutje in het aantal dat ze in voorraad hadden zou natuurlijk altijd kunnen maar dan zou toch op z'n minst een deel van jullie z'n bestelling moeten kunnen ontvangen. Maar als werkelijk alle bestellingen geannuleerd zijn dan klopt er toch iets niet. Op bol hadden ze gisteren 78 x 20kg in voorraad, op hun eigen website 60x 10kg. Lijkt me dat sommigen toch iets zouden moeten ontvangen dan. Hopelijk komt er hier nog iemand posten dat ze wel bij de gelukkig zijn. Mocht ik echt de enige zijn die het ontvangen heeft, dan excuseer ik me voor de valse hoop die de aanbieding gaf.Ik zie deze ook niet meer op bol staan. Er staat nu namelijk een andere aanbieder bij dus mogelijk is de voorraad van hun gewoon op.
De aanbieding was erg goed, misschien gewoon een partij die weg moest. Jammer maar helaas.
Hier vandaag ook de vraag gekregen om mijn bestelling van gisteren te annuleren.
Uiteraard ga ik dat niet doen.
Zoals ze aangeven niet genoeg voorraad dan moeten
1. Systeem op orde brengen
2. Mij een gepaste oplossing bieden dmv een andere houtskool die wel voorradig is.
Ik wacht nog even af met actie ondernemen, zoek het verder nog even uit
En waarom moeten ze dat niet dan . Er is genoeg voorraad en de reden die hun opgeven in de mail is dat er GEEN voorraad zou zijn .Ze moeten dat helemaal niet. Ze kunnen het doen maar wettelijk gezien heb je gewoon recht op geld terug en dat is het.
Jullie doen net allemaal alsof je zwaar benadeeld bent.
Juridisch gaan ze er denk ik wel onderuit komen. Ik meen dat het om een Ikea bed ging waar ooit een rechterlijk besluit was dat je nooit een bed kon kopen voor ..€.Ja, een foutje in het aantal dat ze in voorraad hadden zou natuurlijk altijd kunnen maar dan zou toch op z'n minst een deel van jullie z'n bestelling moeten kunnen ontvangen. Maar als werkelijk alle bestellingen geannuleerd zijn dan klopt er toch iets niet. Op bol hadden ze gisteren 78 x 20kg in voorraad, op hun eigen website 60x 10kg. Lijkt me dat sommigen toch iets zouden moeten ontvangen dan. Hopelijk komt er hier nog iemand posten dat ze wel bij de gelukkig zijn. Mocht ik echt de enige zijn die het ontvangen heeft, dan excuseer ik me voor de valse hoop die de aanbieding gaf.
Het staat er inderdaad onder een andere verkoper nu...ook vreemd.
Sorry dat ik me zo vastbijt in deze zaak maar ik houd echt niet van oneerlijke zaken als deze.
De wet zegt dat je recht hebt op nakoming van de overeenkomst of ontbinding. Ontbinding wil zeggen geld terug.En waarom moeten ze dat niet dan . Er is genoeg voorraad en de reden die hun opgeven in de mail is dat er GEEN voorraad zou zijn .
Zoals eerder hier verteld denk ik dat ze een fout hebben gemaakt met de prijs maar dat word niet aangegeven.
Ze bieden deze zakken nu aan voor €57.95 dus ineens weer wel voorradig.
Dat is wel heel apart
Bekijk bijlage 58042
Nakoming van de overeenkomst dus , je moet wel goed lezen wat de verkoper voor reden geeft , als je dan de advertentie aanpast met een hogere prijs EN aangeeft dat er voorraad is blijf je dus in gebreke . Je kan hier nog 10x op reageren maar is in mijn ogen dus niet nodig , tenzij je de eigenaar van de betreffende winkelDe wet zegt dat je recht hebt op nakoming van de overeenkomst of ontbinding. Ontbinding wil zeggen geld terug.
In het geval van geld terug ben je niet slechter af dan voor de aankoop en hebben ze juridisch niets misdaan.
Mensen kunnen dat al dan niet eerlijk vinden maar dat is de juridische kant.