Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn vermessingde borstels en messing borstels, dat zijn 2 verschillende soorten. Kwestie van de juiste kopen en dan werkt het prima.Staalborstel met rvs schuursponsje erop gedrapeerd, tegenwoordig gebruik ik een RVS borstel en geen messing borstel meer. Zoals je ziet wordt je genept met messing borstels, ze zijn vermessingd en gaan gewoon roesten.
Als het wol vies wordt trek je het eraf en doe je er nieuw op. Zo doe ik het al jaren.
Staalwol sponsjes zijn gewoon te koop in de supermarkt. Gebruik wel de fijne en niet de grove. En gebruik geen brillo sponsjes
Bekijk bijlage 34350
Needless to say, maar dat zie je niet aan de buitenkant als ze nieuw zijn, daarom koop ik tegenwoordig RVS borstelsEr zijn vermessingde borstels en messing borstels, dat zijn 2 verschillende soorten. Kwestie van de juiste kopen en dan werkt het prima.
Kan ik me iets bij voorstellen maar het is gewoon een ander type borstel en het is niet een kwestie dat je genept wordt.Needless to say, maar dat zie je niet aan de buitenkant als ze nieuw zijn, daarom koop ik tegenwoordig RVS borstels
Na 2 keer een miskoop (bij verschillende winkels), ben ik er klaar mee om nep messing borstels te kopen
Ik denk niet dat dis een messing borstel is maar een vermessingde uitvoering. De prijs klopt niet.Een messingborstel á €2,99 van de bouwmarkt. Vriendelijk voor de beurs en het rooster. Gaat jaren mee.
Bekijk bijlage 34345
Yeah right.Kan ik me iets bij voorstellen maar het is gewoon een ander type borstel en het is niet een kwestie dat je genept wordt.
Je wordt wel genept door de onkunde van de inkoper/verkoper van de bouwmarkt. Als je met je duim over de borstel gaat voel je het verschil meteen. Een messing borstel is bedoelt om te poetsen. Ja ik gebruikte ze vroeger ook ( heb ze verkocht) nu gebruik ik rvs.Kan ik me iets bij voorstellen maar het is gewoon een ander type borstel en het is niet een kwestie dat je genept wordt.
Yeah right.
Ik kom oorspronkelijk uit de techniek en heb een redelijk goede metaalkennis maar het verschil tussen vermessingd staal en puur messing dat verschil ga jij echt niet zien aan een nieuwe borstel.
En ik ook niet, dus
Ik denk niet dat dis een messing borstel is maar een vermessingde uitvoering. De prijs klopt niet.
Gewoon te koop bij Hornbach voor die prijs.Ik denk niet dat dis een messing borstel is maar een vermessingde uitvoering. De prijs klopt niet.
Inderdaad je voelt het meteen. Messing is vele malen zachter.Je wordt wel genept door de onkunde van de inkoper/verkoper van de bouwmarkt. Als je met je duim over de borstel gaat voel je het verschil meteen. Een messing borstel is bedoelt om te poetsen. Ja ik gebruikte ze vroeger ook ( heb ze verkocht) nu gebruik ik rvs.
Shake hands techneut! Ik werk ook in de techniek. Messing voelt vele malen zachter aan dan staal of RVS. Via de webshop zou het inderdaad mis kunnen gaan maar in een fysieke winkel kan ik me daar niets bij voorstellen.Yeah right.
Ik kom oorspronkelijk uit de techniek en heb een redelijk goede metaalkennis maar het verschil tussen vermessingd staal en puur messing dat verschil ga jij echt niet zien aan een nieuwe borstel.
En ik ook niet, dus vandaar mijn keuze.
Helaas geen plaatje zichtbaar hier.
Ook in de hardheid van staalborstels zit best wat verschil.Vroeger was het verschil makkelijker te zien. De vermessingde uitvoering was op de kopse kant van het draad blank. Later niet meer.
De staalborstel heeft harde draad. Vermessingd is iets soepeler en de messing borstel is weer soepeler.