Beef & Steak | #1 in Premium Vlees | BEEF&STEAK
Online vlees bestellen | BEEF&STEAK | ✅ Beste kwaliteit steaks, braadstuk, spareribs, picanha en ossenhaas| ✅ Bezorgd in Nederland en België

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kjc1 is toch hetzelfde als de masterbuilt, alleen de kleur is andersDie zitten wel heel goed. €799 voor een KJ Classic 1 is normaal de prijs van de Masterbuilt.
Kjc1 is toch hetzelfde als de masterbuilt, alleen de kleur is anders
Dat is wel echt een serieuze aanbieding zeg!Vuur en Rook heeft flinke kortingen op de black bastard en kamado Joe.
Dat is wel echt een serieuze aanbieding zeg!
Ik wil in de nabije toekomst (Zeg maar binnen 2 jaar) een grotere bbq aanschaffen. Maakt het veel uit of je dat in de zomer of in de winter doet? Ik kan me voorstellen dat de prijzen in balans zijn met de temperatuur. Dus wat duurder in de lente en zomer. Iemand ervaring mee?
wat @detim al zegt, meestal zijn dit soort aanbiedingen alleen rond black friday zo hoog. Najaar, lente en zomer is er ontzettend veel vraag naar kamado's. Ik heb bijv. mijn grill guru compact verkocht voor meer dan de verkoopprijs in september.Dat is wel echt een serieuze aanbieding zeg!
Ik wil in de nabije toekomst (Zeg maar binnen 2 jaar) een grotere bbq aanschaffen. Maakt het veel uit of je dat in de zomer of in de winter doet? Ik kan me voorstellen dat de prijzen in balans zijn met de temperatuur. Dus wat duurder in de lente en zomer. Iemand ervaring mee?
Geprobeerd te kopen, maar bij het verzenden is Nederland niet te selecteren...Meater+ 87 euro
![]()
MEATER Plus With Bluetooth® Repeater
Up to 50m Wireless Range The same awesome smart meat thermometer PLUS extended wireless range! Get more freedom from your bbq, smoker, or kitchen. Note: Due to the natural bamboo construction of the charger, Brown Sugar colour may vary. Features Built-in Bluetooth repeater in the charger...store-eu.meater.com
Heb deze via de duitse website besteld. Staat NL wel tussen.Geprobeerd te kopen, maar bij het verzenden is Nederland niet te selecteren...
Hier helaas ook niet... Alleen verzenden naar Duitsland en OostenrijkHeb deze via de duitse website besteld. Staat NL wel tussen.
En uiteindelijk ben je nog een tientje goedkoper uit geweest dan bij meater, want daar kwamen de verzendkosten nog bij.Edit; inmiddels wel gelukt via Amazon.de