BasBQ
Beef en Steak

Black friday 2021

Thanks,
Net een Letzq XL rotiserie met 27% korting gekocht voor 159,99 bij Vuur & Rook.

(eigenlijk voor 154,99 want eerst even ingeschreven op nieuwsbrief voor 5 euro kortingscode en daarna weer gelijk uitgeschreven met gebruikmaking van uitschrijf link in de mail met kortingscode)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook de bastard urban large. Nu 4 maanden. Ik had in het begin een beschadiging aan het onderstel en een topvent met teveel speling. Ik heb een nieuw onderstel gekregen en een tweede topvent.

De had ook teveel speling. Toen een derde gekregen en die werkt prima. Ik kreeg toen ook als goedmaker een goede rub, het boek we can bbq en een muurplaatje. Ben dik tevreden over de klantenservice en over de kamado.

Hij is stoer en werkt prima. En inderdaad. Wie dan leeft wie dan zorgt.
 
Meater+ 87 euro

 
Vuur en Rook heeft flinke kortingen op de black bastard en kamado Joe.
Dat is wel echt een serieuze aanbieding zeg!

Ik wil in de nabije toekomst (Zeg maar binnen 2 jaar) een grotere bbq aanschaffen. Maakt het veel uit of je dat in de zomer of in de winter doet? Ik kan me voorstellen dat de prijzen in balans zijn met de temperatuur. Dus wat duurder in de lente en zomer. Iemand ervaring mee?
 
Dat is wel echt een serieuze aanbieding zeg!

Ik wil in de nabije toekomst (Zeg maar binnen 2 jaar) een grotere bbq aanschaffen. Maakt het veel uit of je dat in de zomer of in de winter doet? Ik kan me voorstellen dat de prijzen in balans zijn met de temperatuur. Dus wat duurder in de lente en zomer. Iemand ervaring mee?

Aanbiedingen zoals deze vind je alleen met Black Friday. Inderdaad, soms heb je buiten het seizoen om wel eens andere betere aanbiedingen dan tijdens het seizoen, maar ik heb een hele tijd op deze week gewacht en andere aanbiedingen laten schieten, omdat ze nu echt beter zijn dan anders.
 
Dat is wel echt een serieuze aanbieding zeg!

Ik wil in de nabije toekomst (Zeg maar binnen 2 jaar) een grotere bbq aanschaffen. Maakt het veel uit of je dat in de zomer of in de winter doet? Ik kan me voorstellen dat de prijzen in balans zijn met de temperatuur. Dus wat duurder in de lente en zomer. Iemand ervaring mee?
wat @detim al zegt, meestal zijn dit soort aanbiedingen alleen rond black friday zo hoog. Najaar, lente en zomer is er ontzettend veel vraag naar kamado's. Ik heb bijv. mijn grill guru compact verkocht voor meer dan de verkoopprijs in september.
 
Meater+ 87 euro

Geprobeerd te kopen, maar bij het verzenden is Nederland niet te selecteren...
 
Geprobeerd te kopen, maar bij het verzenden is Nederland niet te selecteren...
Ik heb vanmorgen ook even gegoogeld hierop, maar volgens mij zijn er ook in NL wel webshops die dat bedrag hanteren. Anders kun je ook even op amazon.de (dus niet nl) kijken, daar zijn sommige prijzen een stuk lager.
 
Inmiddels via de klantenservice begrepen dat meater niet naar Nederland verzend.
Edit; inmiddels wel gelukt via Amazon.de
En uiteindelijk ben je nog een tientje goedkoper uit geweest dan bij meater, want daar kwamen de verzendkosten nog bij. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan