Werner L&S
Kooltjesharker
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan je beter een bakplaat gebruiken of skillet. Heeft meer contact met je vlees dus meer maillard stoffen (het is geen karamellisatie).Om de varkenswangen vooraf snel donker bruin te grillen. Heeft te maken met het karameliseren van het vlees waardoor het beter smaakt. Dit had ik ergens op internet gelezen.
Het eind resultaat hij smaakt heerlijk.
Morgen ochtend starten met gerecht nummer 2: 3kg pulled pork en 's avonds alles op eten. Heb er nu al zin in.
Dat ziet er zeer lekker uit! mooie stoofpot geworden !
Vraagje .. 3 kg Pulled Pork, in een keer opeten .. met hoeveel mensen zijn jullie thuis ? (dat is nogal een berg vlees )
Vliesjes heb ik vooraf verwijdert. Wat je nog ziet is doorzichtig. Dat is helemaal weg.Ziet er top uit!
Zijn die vliesjes vergaan tijdens het sudderen? Vaak wordt aanbevolen deze eraf te halen...
Dat was inderdaad beter geweest. Ik heb het vlees met klauwen uit elkaar getrokken. Maar zijn conclusie is..vlees eten met een kunstgebit gaat nou eenmaal minder makkelijk hahaJe kunt je pork ook choppen hè. Gewoon met één of twee messen het fijnhakken en dan saus erdoorheen. Dan is het nog fijner van textuur.