BasBQ
Beef en Steak

Beer can burgers

 
 
 

RolfM

Kooltjesharker
Berichten
125
Gevulde burgers. Geniale uitvinding. Nomineer de man die dit bedacht heeft maar voor de Nobelprijs! Voor deze burgers maak je een bakje van je gehakt door er een blikje op te zetten en het vlees langs de zijkanten te duwen. Dit verstevig je nog een beetje met een paar plakken ontbijtspek. En daarnaast... everything tastes better with bacon 😋
De vulling bestaat uit gerookte portobello, ui, jalapeño en blauwe kaas. Dit gaat warm in de burgerbakjes. Zo kun je de burgers mooi medium bakken, zonder dat je met een lauwe vulling blijft zitten. De burgers gingen op 180 graden een kwartiertje op de barbecue. De vulling zijn behoorlijk stevige smaken, dus een blokje eikenhout kan daar wel tegenop. Daarna mochten ze op de broodjes met wat konijnenvoer en een lik barbecuesaus. Man, man, man, wat hebben we lekker gegeten!

De plaatjes bij het praatje:

IMG_20211002_173711.jpg
IMG_20211002_175939.jpg


IMG_20211002_182551.jpg
IMG_20211002_182557.jpg


IMG_20211002_182835.jpg



IMG_20211002_182819.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat een geniaal en heerlijk gerecht is dit zeg. Een zo’n broodje en je kan er weer even tegen! 🤩🤩
 
Daar hoeft niet eens een broodje bij. Schuif maar door
 
Ziet er heerlijk uit. Eten moet wel "Anaconda style"
 
mooie verhouding vlees-groente
ziet er goed uit zeg
 
Gevulde burgers, tenminste zo noemen mn dochters die. Heerlijk
 
Van de BBQ Pit Boys? Ziet er heerlijk uit in elk geval!
Jord Althuizen / Smokey Goodness 😉 Uit het boek "Burgers and Bites".

Wat een geniaal en heerlijk gerecht is dit zeg. Een zo’n broodje en je kan er weer even tegen! 🤩🤩
De vrouw wilde er nog een hele pan patat bij bakken. Ik zei: 'wacht maar even'. Dat hadden we inderdaad niet nodig 😂

mooie verhouding vlees-groente
Wel gevuld met paddestoelen hè :p Maar misschien niet helemaal Sonja-proof inderdaad 🤭
 
Ziet er lekker uit en met de vulling kun je varieren.
 
Zou, net als Frits, het ook zonder broodje gelust 😊
 
Het ziet er fantastisch uit!
Deze gaat ook op mijn lijstje haha bedankt!😄
 
Dat zien er beste burgers uit. Heb ze al eens bij de BBQ-pitboys gezien. Lijkt me erg lekker.
Dat moet smullen geweest zijn TOP
 
Leuk idee! Ziet er fantastisch uit zeg, zal gesmaakt hebben😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan