BasBQ
Beef en Steak

Beenhammetje

 
 
 
 

Free_ltd

BBQ Junkie
Berichten
5.124
Vandaag had ik totaal geen inspiratie en het zag er naar uit dat het geen BBQ ging worden vandaag. Maar mijn vrouw ging nog winkelen bij AH en vroeg of ik niet mee ging. Had toch niets te doen en mss hadden ze daar wel iets.

Nu, het enige dat ze er hadden om wat lekkers mee te doen, was een beenhammetje. Ik had het nog nooit gemaakt en volgens mij nog nooit gegeten op deze manier.
Heb het recept van Noskos gebruikt. Mosterd en dry rub. Daarna insmeren met de glaze. De eindsaus heb ik achterwege gelaten.

Nou, was dit een heerlijke maaltijd.
Gaan we vaker maken.

5A0B00CB-5F86-4B7B-BD6B-CB89B42095FB.jpeg


B9CAA4D4-2202-4B0D-B5B3-66B8676F39EC.jpeg


0D754385-C02A-4099-A863-C1DC906559E7.jpeg


94DE4F24-820B-4294-9017-C1B4687C310E.jpeg


B5180D3C-EEE3-4610-A922-9D3CC413985A.jpeg


C0A45E2E-85AB-46CD-8B16-A428FB2FD19B.jpeg


4F635BFC-018F-4FAA-8052-F3D5C4734F69.jpeg
 
Voor iemand die geen inspiratie had vandaag, heb je toch een heerlijk maaltje weten te prepareren! 😁
 
Beenham is altijd lekker. Mooi gerecht geworden zo.
 
Ja vrouw mag blij zijn dat je geen inspiratie had. ;)
Is een prima maaltijd geworden. En een beenhammetje is altid smullie smullie 😋
 
Maar goed dat de vrouw je mee kreeg de winkel in😂
 
Maar goed dat de vrouw je mee kreeg de winkel in😂

Dat is op zich niet zo moeilijk hoor. Ik ben niet het type man dat een hekel heeft aan winkelen. Ik doe het zelfs graag. En als ik erbij ben, ligt de kar dan meestal nog voller omdat ik alles lekker vindt :ROFLMAO: Deze keer ging ik mee omdat ik geen inspiratie had en ik hoopt wat lekkere 'andere' dingen te vinden in AH. Maar het was ook echt maar enkel dat beenhammetje. Ofwel moest ik gewoon wat vlees cremeren. :ROFLMAO:
 
Dat is op zich niet zo moeilijk hoor. Ik ben niet het type man dat een hekel heeft aan winkelen. Ik doe het zelfs graag. En als ik erbij ben, ligt de kar dan meestal nog voller omdat ik alles lekker vindt :ROFLMAO: Deze keer ging ik mee omdat ik geen inspiratie had en ik hoopt wat lekkere 'andere' dingen te vinden in AH. Maar het was ook echt maar enkel dat beenhammetje. Ofwel moest ik gewoon wat vlees cremeren. :ROFLMAO:
Voor de meeste mannen is dat een echte straf. Bij ons juist anderdom ik doe juist altijd de boodschappen. Om. Dezelfde reden dan jij😂
 
Lekker hoor! Altijd leuk om spontaan nieuwe dingen te ontdekken bij geprek aan inspiratie 👌🏻
 
Hoe doe je dat toch?? Worsten op de BBQ en beenham eraf halen.. lijkt wel toveren.. :rolleyes:
 
Hoe doe je dat toch?? Worsten op de BBQ en beenham eraf halen.. lijkt wel toveren.. :rolleyes:

De foto's heeft hij wat in de verkeerde volgorde geupload :ROFLMAO: Worsten lagen er pas op toen het beenhammetje eraf was. De allerlaatste foto had een paar posities hoger moeten staan :p
 
Leuk hè, zo heb je geen inspiratie en zo ben je volop bezig en zet je iets heerlijks op tafel…
 
Ik had vandaag even de inspiratie niet, dat kwam me bekend voor en ik wist me dit topic te herinneren....... hop hop naar de AH dus om een beenhammetje, wat krielaardappeltjes, puntpapprika's en een ui ;) (y)

IMG_3277.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan