Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Botrytis kan je aangetaste delen weg snijden of in smeren met bij talkpoeder.Thanks, had zo al een vaag vermoeden dat het geen goed teken was. Kan dit de de rest van de plant beïnvloeden of is het alleen die tak ?Voor de rest ziet die plant er wel gezond uit, maar zal het in het oog houden.
Mijn mini komkommers aan de andere kant (daarnet de 3de gegeten) beginnen te komen. En ik heb nog nooit zo een mooie peterselie gehad, normaliter altijd direct opgevreten. Mijn jalapeno's en andere pepers beginnen ook zeer goed te gaan. de 2x Basilicum plantjes zijn ongelooflijk veel basilicum aan het geven. Maar dat komt ook wel mede doordat ik dit jaar toch regelmatig ga snoeien. Anders laat ik het gewoon zijn gang gaan en snij ik hele stengels af, nu beetje meer selectief en werkt dus veel beter.
En voor de rest ben ik al jaren fan van het Indigo tomaten ras. Das een blauw tomaten ras die het goed doet in NL klimaat en erg lekker is daar heb ik nu verschillende soorten van en dan nog een paprika en wat peer tomaten en gewone tomaten.
Heb ook vijftal soorten tomaat ,paprika(2) voorgezaaid in kweekkastjes, halfmei uitplanten in de serre, vorig jaar super.Ik heb zelf nog San Marzano tomaten in de planning, en courgettes. De paprika en peper wou ik alvast wat eerder voor groeien, zodat ze straks beter gaan gedijen. Als ik de tomaten en courgette nu ook doe zit ik, zeker als de courgette het zo doet als afgelopen jaar, met een vol huis aan planten
Dit jaar voor het eerst ook een kweekkas(t)je. Kijken of dat nog wat helpt met de pepers.