Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wilde de zonnebloemen water geven en kon niet eens meer zien waar ze gestaan haddenHier is zelfs ondertussen de tijm opgegeten ... Vrijdag alles naar buiten en we zullen wel zien wat het zal worden
Tijd om slakken te eten!Ik wilde de zonnebloemen water geven en kon niet eens meer zien waar ze gestaan hadden
Oos Kesbeke zal trots op je zijnDe augurkenplanten staan in bloei.
Bekijk bijlage 66934
Hier zitten ook heel veel slakken, als ik de augurkenplanten in de volle grond zet zijn ze zo opgevreten, vandaar dat ze in een bak op poten staan en kopertape rondom de poten geplaktZo een plant wil ik ook wel ... ik heb kokos schelpen, gewone schelpen en korrels moeten leggen. 2 van de 3 mini komkommer hebben het opgegeven. Gisteren stond er in de winkel nog een relatief jong plantje, staat nu nog effe binnen met alle buien de komende week. Volgende week buitenzetten, en wie weet. Volgende week/eind deze week heb ik mijn eerste kerstomaatjes zo te zien, ze beginnen nu licht kleur te krijgen
Mijn tomaten planten hebben door het weer van de afgelopen weken een mooie inhaalslag gemaakt en hangen vol met mooie vruchten:
Bekijk bijlage 67119Bekijk bijlage 67120Bekijk bijlage 67121Bekijk bijlage 67122Bekijk bijlage 67123
Deze is van een blauw tomatenras genaamd:Dat ziet er heel mooi uit! Weet je nog wat voor ras die donkere zijn?
Dat is een mooi maatje Ewald om zure bommen te makenEerste oogst augurken (voor de zure bommen) 1,4 kilo
Bekijk bijlage 67599