Beef en Steak

BBQ Genootschap Voorjaarsmeating - zondag 21 april 2013

Dank voor de uitnodiging.
Kom graag ff langs.

Ja het is een beetje veel, maar de baby back ribs waren bij Makro in de aanbieding onlangs, bij Sligro was het gehakt vandaag 2 kilo voor 9 euro en de recepten voor MOINK ballen etc waren opgezet voor minimaal 750gr  ;)
En ik wil niet met halve theelepels oregano, peterselie, zeezout etc werken want dan snap ik het niet meer  ;)
Tja en voor je het in de gaten hebt......staat de tafel vol.
Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat er morgen door menigeen lekker van gesmuld gaat worden, daar is het voor bedoeld.
Zie het maar als een mini verjaardag BBQ; op 5 mei gaat bij mij de teller op 60, dus pluk de dag!  ;)

RedFox zei:
Ja het is een beetje veel, maar de baby back ribs waren bij Makro in de aanbieding onlangs, bij Sligro was het gehakt vandaag 2 kilo voor 9 euro en de recepten voor MOINK ballen etc waren opgezet voor minimaal 750gr  ;)
En ik wil niet met halve theelepels oregano, peterselie, zeezout etc werken want dan snap ik het niet meer  ;)
Tja en voor je het in de gaten hebt......staat de tafel vol.
Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat er morgen door menigeen lekker van gesmuld gaat worden, daar is het voor bedoeld.
Zie het maar als een mini verjaardag BBQ; op 5 mei gaat bij mij de teller op 60, dus pluk de dag!  ;)

Ik had al gereserveerd toch??

Jazeker Bert, en jouw Primo Junior staat toch naast ons en aan de andere kant van jou stond toch Kees met zijn knorretje?  :D

RedFox zei:
Dit stapeltje Q-food is niet alleen van mijzelf, maar ook van lokaal Q-maatje Bloemenboer (ook forumlid en morgen aanwezig met zijn Primo XL)

Oh kijk daar had ik overheen gelezen. Het is van 2 personen. Dan valt het best mee :D :D :D :D

RedFox zei:
Jazeker Bert, en jouw Primo Junior staat toch naast ons en aan de andere kant van jou stond toch Kees met zijn knorretje?  :D

Deze keer kom ik met de wga.
Hoe laat zijn jullie aanwezig?

We plannen om 10:00u voor de poort te staan, dat is het moment dat we het terrein op kunnen.
We rijden vanuit Drunen.

Hmmm, ik heb toch zeker een pond Smac om te ruilen :)

RedFox zei:
We plannen om 10:00u voor de poort te staan, dat is het moment dat we het terrein op kunnen.
We rijden vanuit Drunen.

Ik rijd om 9.00 weg dan zou ik ook rond die tijd er moeten zijn.

Ik heb nachtdiensten .... dus ga het niet redden,
Maar we verwachten de foto's

"or it didn't happen"  ::)

De volgende gaan we proberen mee te maken

Zo ik heb alles ingeladen. Ik hoop dat iemand een startertje voor me te leen heeft, die paste er niet meer bij  :-[

Zo 57-er vult lekker op en dan nog een paar stoeltjes en wat aanverwante zaken erbij en dan zit je nokkie vol.

Ja wij zijn ook propvol geladen, maar dat paste niet in een personenauto  ;)
Is er ter plekke WiFi? Mogelijk dat Dominique of Leo dat weet?

ik zou dat niet weten Geert, je pakt aardig uit met je kammaraat aan de foto te zien  :)

Ja met 2 man de kosten delen en inkopen bij de groothandel dan valt het reuze mee.....en het is op vrijwillige basis  ;)
Heb net de 2 zalm zijden (waren samen 2,84 kg)  geportioneerd (smalle mootjes vantussen 65 en 80 gram, dus mooi "proefhapje" voor velen van de aanwezigen) en gemarineerd, alles nu in de koelkast en morgen in een aantal koelboxen die ook op 220V werken zodat er niets bederft.
De plankjes staan nu onder water, daarmee zijn ook de oude wat kleine plankjes opgebruikt. De nieuwe zijn perfect van maat.
We kijken uit naar morgen Leo!

En dan kom ik morgen aan; woon vlakbij maar heb toch even een autootje moeten huren voor het vervoer van de spullen. VW Caddy gereserveerd, maar omdat deze niet beschikbaar was een gratis upgrade naar een VW Crafter gekregen.

Ppfffff......niet normaal dat ding. Daar past volgens mij mijn hele huisraad in en dan heb ik nog genoeg ruimte om alle BBQ zooi mee te nemen. Dus niet lachen morgen als je die grote bak aan ziet komen en er worden vervolgens een paar relatief kleine dingetjes uitgeladen :)

Terug
Bovenaan Onderaan