Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RedFox zei:Ja met 2 man de kosten delen en inkopen bij de groothandel dan valt het reuze mee.....en het is op vrijwillige basis
Heb net de 2 zalm zijden (waren samen 2,84 kg) geportioneerd (smalle mootjes vantussen 65 en 80 gram, dus mooi "proefhapje" voor velen van de aanwezigen) en gemarineerd, alles nu in de koelkast en morgen in een aantal koelboxen die ook op 220V werken zodat er niets bederft.
De plankjes staan nu onder water, daarmee zijn ook de oude wat kleine plankjes opgebruikt. De nieuwe zijn perfect van maat.
We kijken uit naar morgen Leo!
Kees Duym zei:was een heel erg leuke en gezellige dag...
mooi overal van kunnen genieten....het gezelschap, de heerlijke gerechten en gewoon...het plezier van hoe BBQ bedoeld is...
enne....alle prachtige voorgaande foto's....super
heb er een aantal bewaard voor mijn eigen album (niet erg toch)
Knorretje heeft ook een superdag gehad....
Het recept van de chili jam komt ook snel in de recepten hoek....
namens Astrid en mij ....super bedankt voor de top dag ;D
bloemenboer zei:was een hele leuke dag veel gezien en veel geleerd
en geproefd
bedankt alle maal
;D
RedFox zei:Hoi Bert, het was een genoegen om jouw "live" te ontmoeten vandaag en ook een leuke buurman op onze locatie!
Je foto's zijn leuke momentopnames van vandaag waar Bloemenboer en ik met een super gevoel op kunnen terug kijken!
We zullen zeker nog wel verdere info uitwisselen, de "klick" was tip-top
groet
RedFox-Geert
ChrisMaes zei:Ik had al spijt dat ik er niet kon bij zijn en dat is er na het zien van de foto's niet minder mee geworden. Hopelijk lukt het de volgende keer wel!