Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"da's un mooike" Kees!Kees Duym zei:nou....zoek het varkentje op de foto
Boel0037 zei:Helaas geen sat? van mij. Was vanmorgen even bij Martijn en tja dan kan je eigenlijk niks anders dan vanmiddag worst gaan maken. Ik ben dus van plan zelfgemaakt worst mee te nemen. (Als ze tenminste gaan lukken.) tot morgen!
Ik ga mini burgers maken, ik heb het afgelopen weken een beetje erg druk gehad dus origineler kom ik even niet verzinnen, gaan wij naast elkaar staanEl Fumarole zei:Ze zitten in ??n AH tas, dus ik heb het aantal moeten gokken... kan zijn dat het er iets minder zijn .
Als ik alle berichtjes hier lees kom ik als newbie met het kleinste tafeltje, de kleinste BBQ en het kleinste beetje eten, dus bij voorbaat mijn nederige excuses :-[
Maar er is ook goed nieuws: ik neem een uitstekend humeur mee!
El Fumarole zei:Ze zitten in ??n AH tas, dus ik heb het aantal moeten gokken... kan zijn dat het er iets minder zijn .
Als ik alle berichtjes hier lees kom ik als newbie met het kleinste tafeltje, de kleinste BBQ en het kleinste beetje eten, dus bij voorbaat mijn nederige excuses :-[
Maar er is ook goed nieuws: ik neem een uitstekend humeur mee!