Naar aanleiding van een pb uitwisseling met felixh over de kosten van de componenten, zat ik nog even naar mijn lijstjes te kijken. Ik zag dat ik bin de bbqcontroller een carierboard neergezet had, dit is niet goed ik heb bij mijn controller juist een op maat gezaagde protoprint toegpast. Dit scheelt dus 9 euro in de kosten (je hebt nog wel het doosje nodig). Verder heb ik het carierbordje zelf wel toegepast in de masternode, dit is puur voor de montage gedaan. Je zou dit ook net als bij de bbqcontroller met een stukje protoprint kunnen doen, kun je weer 9 euro besparen.
Ik zat ook nog even op ebay te kijken, als je daar het netwerk kaartje haalt kost dat 4 euro in plaats van 21,50. Waarschijnlijk kun je daar ook veel goedkoper de 2.5mm audio jacks halen, op deze manier kun je dus veel voordeliger dan mijn lijstjes bouwen.
Ik zat ook nog even op ebay te kijken, als je daar het netwerk kaartje haalt kost dat 4 euro in plaats van 21,50. Waarschijnlijk kun je daar ook veel goedkoper de 2.5mm audio jacks halen, op deze manier kun je dus veel voordeliger dan mijn lijstjes bouwen.