Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heeft de AH een aanbieding voor €599 op dit moment.
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
Grill Guru is een merk van The Bastard zitten allebei met kantoor op de ir Lelyweg in Haarlem.Ai, dat is dan ook nog een optie ja. Ik vind hem alleen niet zo mooi qua kleur als bijv. de Bastard en Amagard. Maar hoe vinden jullie de Grill Guru qua kwaliteit, materiaal en garantie dan t.o.v. Amagard of Bastard?
Zonder enige twijfel vind ik een mat grijs/zwart/antraciet het mooist. Heel stom, maar een kamado joe zou ik echt nooit kopen vanwege de kleur. Rood vind ik een mooie kleur, maar op een kamado staat het me echt tegen…Zoals ik jou begrijp vind je de bastard urban het mooist.
Kan niet bij je in de beurs kijken maar koop niet op stelt en sprong een die je eigelijk niet wilt .
Kun je beter een jaartje door sparen .
Want met een goeie gaat tientallen jaren mee .
Je hebt tot nu toe ook zonder gekund .
Het zou verboden moeten worden om een kamado of iets wat er op lijkt te verkopen zonder deflector of voorzieningen om indirect te kunnen werken.Ik ken deze Kamado persoonlijk niet, dus ik kan er weinig over zeggen qua kwaliteit.
Als ik kijk naar de prijs, erg netjes!
Paar dingen vallen op qua uitrusting, maar daar is de prijs dan ook naar:
- geen losse mand voor de kolen, maar een plaat = lastiger Kamado leeg halen en schoonmaken
- geen accessoires zoals deflector / plate setter = let op diameter of deze van een ander merk toegepast kunnen worden
Verder vind ik de bescherming van het frame naar het keramiek wat matig (alleen staande hoeken beetje bescherming, maar daar is de prijs ook naar.
Al met al oogt ie best interessant, er vanuit gaande dat accessoires goed beschikbaar zijn of accessoires van andere merken passen.
Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
@Frits: je was me voor......Eigenlijk vind ik het crimineel om een kamado te verkopen zonder heat deflector of platesetter.
Zeker omdat ze die er niet bij verkopen.
De prijs is mooi, ook met maar 1 jaar garantie, als er een fout in het keramiek zit komt dat er ook in 1 jaar wel uit.
Wellicht kan je een mailtje sturen met de vraag waar je een heatdeflector voor deze bbq kan kopen.
De meesten die een kamado kopen zullen wel weten waarvoor zo een kamado dient.
De echte artiesten vindt ik toch de lange low en slow sessies op een kogel bbq /WGA.Dat klopt. Grillen op een open BBQ vind ik makkelijker dan op een kamado.
Dan heb je misschien toch stiekem al je keuze gemaakt. Ik ben via een maat in aanraking gekomen met low and slow. Hij bood mij een broodje PP aan en ik was verkocht. Ook zijn Auplex Kamado vond ik heel gaaf. Heb daarna vrijwel direct mijn Weber 47 omgebouwd door er een aspan onder te zetten. Daar wat sessies op gedaan (BCC, ribs, PP) en ondertussen goed onderzoek gedaan naar een Auplex (destijds had je vooral BGE, Primo, The Black Bastard, Monolith en Auplex). Zo'n Auplex XXL (2014) kostte volgens mij €599.Zonder enige twijfel vind ik een mat grijs/zwart/antraciet het mooist. Heel stom, maar een kamado joe zou ik echt nooit kopen vanwege de kleur. Rood vind ik een mooie kleur, maar op een kamado staat het me echt tegen…
En het is geen kwestie van kunnen betalen/sparen, maar ik heb simpelweg nog mijn bedenkingen bij 1.000 euro of meer uitgeven aan een bbq die ik vermoedelijk 20x per jaar gebruik.