BasBQ
Beef en Steak

Action kamado actie

MiKeZZa

Tondelzoeker
Berichten
12
Ik doe al vele jaren met mijn simpele Weber en wil al tijden een Kamado aanschaffen. Het mooiste vind ik een Bastard Urban, maar dat is me wat te gortig. Echter; bij de goedkopere ben ik bang dat het na een jaar uit elkaar valt en dat je dan alsnog 800 euro kwijt bent.

Nu komt Action echter met deze; https://shop.action.com/nl-nl/p/872...8_1683648486_a75e5e2a2b6f698ec99e180f521b871e

Dat maakt het toch wel erg verleidelijk voor me...

Iemand tips of op- of aanmerkingen?
 
Ik ken deze Kamado persoonlijk niet, dus ik kan er weinig over zeggen qua kwaliteit.

Als ik kijk naar de prijs, erg netjes!

Paar dingen vallen op qua uitrusting, maar daar is de prijs dan ook naar:
- geen losse mand voor de kolen, maar een plaat = lastiger Kamado leeg halen en schoonmaken
- geen accessoires zoals deflector / plate setter = let op diameter of deze van een ander merk toegepast kunnen worden

Verder vind ik de bescherming van het frame naar het keramiek wat matig (alleen staande hoeken beetje bescherming, maar daar is de prijs ook naar.

Al met al oogt ie best interessant, er vanuit gaande dat accessoires goed beschikbaar zijn of accessoires van andere merken passen.

Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ik ken deze Kamado persoonlijk niet, dus ik kan er weinig over zeggen qua kwaliteit.

Als ik kijk naar de prijs, erg netjes!

Paar dingen vallen op qua uitrusting, maar daar is de prijs dan ook naar:
- geen losse mand voor de kolen, maar een plaat = lastiger Kamado leeg halen en schoonmaken
- geen accessoires zoals deflector / plate setter = let op diameter of deze van een ander merk toegepast kunnen worden

Verder vind ik de bescherming van het frame naar het keramiek wat matig (alleen staande hoeken beetje bescherming, maar daar is de prijs ook naar.