Beef en Steak

Laatste bijdragen

  • Veluwse Bob
    Veluwse Bob reageerde op het onderwerp Hallo allemaal!.
    Welkom Phillipe! Leuke intro 😎 Ben benieuwd naar je project buitenkeuken.
  • Veluwse Bob
    Veluwse Bob reageerde op het onderwerp Hallo iedereen.
    Welkom Marco! Veel plezier met je aankoop. Die mini kamado op een onderstel ( dat is toch veel te laag..? Dat werkt niet prettig lijkt...
  • Marc73
    Marc73 heeft het onderwerp Hallo iedereen geplaatst in Stel je voor!.
    Ik ben nieuw hier en benieuwd naar de lekkere recepten. Ik heb een kleine kamado gekregen van m’n zoon en die bevalt prima dus heb ik...
    • IMG_5822.jpeg
  • Ewald
    Ewald reageerde op het onderwerp Ossehaas.
    Ziet er mooi uit, een doorsnede had helemaal fingerlicking geweest. Staat een beetje vreemd. Een reverse sear is al de complete...
  • Ewald
    Ewald reageerde op het onderwerp Hallo allemaal!.
    Hoi Philippe, welkom bij het Genootschap
  • Timmeeh
    Timmeeh waardeerde bzt77's bericht in het onderwerp Ossehaas met Leuk Leuk.
    Ik heb er mooie dikke tournedos van gesneden. Daarna even ge-revered seared en dan op hoge temperatuur afgegrilld. Met een heerlijke...
  • B
    bzt77 reageerde op het onderwerp Ossehaas.
    Ik heb er mooie dikke tournedos van gesneden. Daarna even ge-revered seared en dan op hoge temperatuur afgegrilld. Met een heerlijke...
    • IMG_0306.jpeg
  • Timmeeh
    Timmeeh reageerde op het onderwerp Hallo allemaal!.
    Welkom Philippe. Veel plezier hier.
  • marijn_donders
    marijn_donders waardeerde Ruud H's bericht in het onderwerp Een hele goede middag! met Leuk Leuk.
    Welkom Marijn, das een mooi rijtje speelgoed !!!
  • Ruud H
    dat zie er allemaal heel gezond uit!!
  • Ruud H
    Ruud H reageerde op het onderwerp Hoi allemaal.
    Welkom Peter, er valt heel veel te lezen en leren hier.
  • Ruud H
    Ruud H reageerde op het onderwerp Een hele goede middag!.
    Welkom Marijn, das een mooi rijtje speelgoed !!!
  • Ruud H
    Ruud H reageerde op het onderwerp Hallo allemaal!.
    Je maakt me nieuwsgierig Philippe, kom maar door met die foto's van de keuken!! en welkom natuurlijk
  • Ruud H
    Ruud H reageerde op het onderwerp Kip op de Chicken sitter!.
    kijk ze zitten dan!! van harte met je Tokkie!!
  • Ewald
    Ewald reageerde op het onderwerp Kip op de Chicken sitter!.
    Temperatuur omhoog levert meestal een beter krokant vel op 150 graden is mooi voor garing voor een knapperig vel te laag. Desalnietemin...
Terug
Bovenaan Onderaan