Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absoluut! ThanxDat ziet er erg mooi uit. Leuk dat ik je heb weten te inspireren!![]()
Topvent? Ben nog rookie hè?Wat een geslaagd project! Welke topvent heb jij op de Kamado?
Dank je wel!We zijn allemaal nog lerende
Maar ik bedoel inderdaad het plastic beschermkapje haha. Had het nooit eerder gezien dus het liet mijn wenkbrauwen fronsen. Nogmaals complimenten voor het meubel![]()
Ha Nico,Top project! Meubel ziet er cool uit. Mooi gelukt met de marmerenkeukenbladen.
Ikzelf ben bezig met een nieuw tuinplan waar een overkapping moet komen, en uiteraard een meubel voor de kamado.
Wat mij vooral opvalt zijn he spotjes in de dwarsbalk, kan je uitleggen hoe je dat gedaan hebt?
Dank! Ga ik even over nadenken! Ik neem aan dat je een lat schuinweg van hoek naar hoek bedoeld? Dank voor de tip.Wat een top resultaat!
De zwarte scharnieren maken het helemaal af!
Niet bang dat de deurtjes iets gaan doorhangen op den duur? Wellicht een schoortje plaatsen. Ben bang dat ze anders gaan klemmen, de passing komt volgens mij best precies.