Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk aan volgens mij zitten ze nu alleen verkeerdom
Shit hé.... kijk hier komt even de onervarenheid om de hoek kijken. Maar toch goed je het even noemt. Ik had er geen idee van en was lekker aan de gang gegaan. Anyway:Kijk aan volgens mij zitten ze nu alleen verkeerdom
Dank je wel Killerwoody!Ziet er prachtig uit deze buitenkeuken!
Waar ik benieuwd naar ben, hoe breed is het vak waar de Bastard staat?
En welke olie heb je gebruikt om deze mooie diepe kleur te krijgen?
Planken zijn 19,5 cm. Zag dat ik 1e post 25 had geschreven. Gecorrigeerd bij deze. Balken idd 7,5. Planken liggen ietsje ruim zodat ik exact 60cm tussen de balken heb. Marmeren bladen zijn 60 diep.Je schrijft ergens dat hij nu 75cm diep is. Maar als ik naar een van je foto’s zit te kijken zie ik dat je 3 planken hebt van 25 breed plus 2x 7,5 van de balken is 90cm diep. Klopt dat?
Thanks Tom! Ben er ook erg content mee.Wat een fantastische buitenplaats zo. Echt jaloers-makend. Het kacheltje er ook bij maakt het helemaal af.
Geniet ervan!!
Als er in het blik zit wat erop staat, dan is het zeker geen olie. Lazuur is heel iets anders. Heb hier met mijn overkapping ook mee gedaan namelijk.Dank je wel Killerwoody!
Ik had nog blik olie over van onze verranda:
Bekijk bijlage 15239
Ik heb het meubel 2x in de olie gezet. Makkelijk om te bewerken met een rollertje en een kwastje. Kleur blijft op de verranda ook na een zeer zonnige zomer prima. Mocht je meubel niet onder afdak staat kan dit dus prima in de elementen staan gedurende het jaar.
Breedte van vak Bastard is 66,5 en 60 diep.
66,5 breed laat aan beide kanten 4,75 cm tot de Bastard over.
Ik denk als ik niet vast zat aan de marmeren bladen die 60 diep zijn, dat ik het meubel wellicht 5 a 10 cm dieper had gemaakt. Nu staat de keuken iets van de wand af omdat de precision top nog naar achter komt wanneer geopend.
Denk dat je een punt hebt!Als er in het blik zit wat erop staat, dan is het zeker geen olie. Lazuur is heel iets anders. Heb hier met mijn overkapping ook mee gedaan namelijk.
Zeker, ben er ook erg tevreden over. Welke kleur heb jij gebruikt? Ik kan het net niet lezen op de foto. Ik had Douglas, zit wat meer oranje/rood in.Denk dat je een punt hebt!
Ik was in de veronderstelling dat het soort olie was. Maar is een beits als ik het zo zie. Anyway, goed spul !
Pinie / Lärche. Hij wordt i.i.g. idd was meer donkerder en geeft diepte.Zeker, ben er ook erg tevreden over. Welke kleur heb jij gebruikt? Ik kan het net niet lezen op de foto. Ik had Douglas, zit wat meer oranje/rood in.
Niels,Dank je wel Killerwoody!
Ik had nog blik olie over van onze verranda:
Bekijk bijlage 15239
Ik heb het meubel 2x in de olie gezet. Makkelijk om te bewerken met een rollertje en een kwastje. Kleur blijft op de verranda ook na een zeer zonnige zomer prima. Mocht je meubel niet onder afdak staat kan dit dus prima in de elementen staan gedurende het jaar.
Breedte van vak Bastard is 66,5 en 60 diep.
66,5 breed laat aan beide kanten 4,75 cm tot de Bastard over.
Ik denk als ik niet vast zat aan de marmeren bladen die 60 diep zijn, dat ik het meubel wellicht 5 a 10 cm dieper had gemaakt. Nu staat de keuken iets van de wand af omdat de precision top nog naar achter komt wanneer geopend.
En als laatste toch het meubel nog even waterpas gezet. Plankjes onder de linker wielen en de volvo krik even gebruikt . Kreeg toch net niet die 400kg het plankje opgetild.
Nu lekker alles opgeruimd tot slot en alles weer op zijn plekje. Wij zullen de corona zomer wel overleven zo .Bekijk bijlage 15121