Voor de geïntresseerden hier de bestellijst van het meubel, krijg heel wat vragen (leuk!) en dacht ik deel de lijst. Alles natuurlijk in coronatijd moeten bestellen en of afhalen, toch een extra dimensie
Hout:
Via Houthandel Gorinchem / Tuinvoordeel.nl (is het zelfde), wel gevraagd extra "recht" uit te sorteren.
8x Douglas Regel 28 x 40 mm geschaafd - 300 cm (4 van over)
1x Douglas Paal 50 x 50 mm - 300 cm
14x Douglas plank 25 x 195 mm geschaafd - 300 cm
7x Douglas Paal 75 x 75 mm - 300 cm
1x Douglas Regel 50 x 75 mm - 300 cm (tussenligger onderzijde, zo kan je de plank in je vloer verdiept erin leggen ipv erop)
Ik had eigenlijk nog 1 of 2 planken 25x195 moeten bestellen voor planken in rechter grote kast. Maar wellicht later nog eens.
Schroeven: (geen RVS nemen, draai je stuk en met onderstaande evengoed voorboren!)
via schroevengroothandel.nl
DYNAPLUS CONSTRUCTIESCHROEF 4X50MM AR-COATING GRIJS PLATKOP SNIJPUNT TORX 200 STUKS
Artikelnummer: 111698804050
DYNAPLUS CONSTRUCTIESCHROEF 6X120MM AR-COATING GRIJS PLATKOP SNIJPUNT TORX 100 STUKS
Artikelnummer: 111698896120
WERA BIT TORX-30 867/1 Z
Artikelnummer: 144003002530
Deurbeslag:
Via onlinedeurbeslagshop.nl, menu kies Tuinbeslag.
Beits;
Had ik nog staan maar ik heb deze, 2x laag gedaan.
De HK Lazuur is een 3 in 1 lazuur: houtbeschermende impregnering, grondering en lazuur. Er is dus geen toplaag of onderlaag meer nodig bij gebruik van dit product.
verf4all.nl
RVS versterkingshoek;
hier en daar extra en bij tussenliggers via;
Schutting hoekjes 40 x 40 mm zwart 6 stuks snel geleverd in heel de Benelux. Zwarte schutting hoekjes voor het vastzetten van tuinschermen voor de laagste prijs bij Wovar. Zwart tuinscherm beslag hier te koop voor de laagste prijs.
www.wovar.nl
Wielen;
Zwenkwiel nylon 3NO 100mm plaat met rem, via wielenzaak.nl
Houtdraadbouten gebruik 8mm x 16 stuks, veel steviger dan schroeven.
Uiteraard heb ik een zeer gedetailleerde bouwtekening, 4e uitgave, wellicht willen jullie deze ook inzien. 🙃
Disclaimer: ik kan mijzelf niet verantwoordelijk houden voor evt constructiefouten uwer zijde bij het nabootsen van de constructie af tekening. NB: reeële constructie kan afwijken van de bouwtekening.😇🤣🤣🤣
@geen copyright van toepassing:
Gr Niels